Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان از ظرفیت سمن‌ها برای اطلاع‌رسانی و کاهش شیوع بیماری کرونا در مناطق پرخطر استفاده می‌کند. تاریخ انتشار: 13:31 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۲۸۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد نصیری در نخستین جلسه هم اندیشی و هماهنگی با سمن‌های همکار با هلال‌احمر به منظور بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا و پیش‌بینی اقدامات لازم در استان تهران، گفت: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان نزدیک‌ترین گروه‌های اجتماعی به مردم می‌توانند در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی بهداشتی و پزشکی نقش‌آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نباید ذهن جامعه را مشوش کرد، افزود: حضور و اطلاع رسانی به موقع و به‌هنگام نیرو‌های داوطلب آموزش دیده به ویژه در مناطق پرخطر می‌تواند از شیوع و کاهش مخاطرات ناشی از ویروس کرونا کمک کند. به علاوه می‌توان با استفاده از ظرفیت تولیدی سمن‌ها، تجهیزات مورد نیاز پیشگیری مانند ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده را در کمترین زمان تهیه کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر افزود: برای بیان اهمیت موضوع و استفاده از ظرفیت تشکل‌ها ضروری است تا مربیانی از معاونت آموزش و پژوهش هلال‌احمر با ارائه آموزش‌های حضوری و مجازی نسبت به اطلاع‌رسانی و آموزش داوطلبان مشارکت‌کننده در این طرح بزرگ ملی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: کمبود تجهیزات در اورژانس نداریم

وی اظهار امیدواری کرد: با آموزش‌های لازم و مداخله به‌هنگام، از ابتلا و شیوع این بیماری به ویژه در میان گرو‌های پرخطر همچون کودکان کار پیشگیری کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا هلال احمر کروناویروس اطلاع رسانی هلال احمر سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه به دنبال بروز سیلاب در این مناطق بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند، افزود: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در این مناطق انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم