Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه‌ای از تعطیلی یک هفته‌ای مجموعه‌های ورزشی تابعه برای حفظ سلامت جامعه ورزش کشور از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است:

«برابر اطلاعیه شماره ( 4 ) ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه باشگاه‌های ورزشی (غیر از فوتبال) به مدت یک هفته، مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با توجه به شرایط ویژه پیش‌رو، اعلام می‌دارد برای حفظ سلامت جامعه ورزش کلیه مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش این شرکت از جمله مجموعه‌های فرهنگی ورزشی انقلاب، آزادی، شهید کشوری، شهید شیرودی و سوارکاری‌های شهدا و نوروزآباد به مدت صرفاً یک هفته (از امروز شنبه 10 اسفند ماه) تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است طی این مدت باید اماکن فوق الذکر و تمامی سطوح مختلف آنها و وسایل ورزشی و امکانات بهداشتی توسط بهره برداران ضد عفونی و گند زدایی شود.

شایان ذکر است درباره فعالیت یا عدم فعالیت مجموعه‌های فوق پس از تعطیلی یک هفته‌ای، متعاقباً تصمیم گیری شده و مراتب به اطلاع اعضا و عموم خواهد رسید.»/ سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه مرکز پزشکی سازمان لیگ برای مبارزه با ویروس کرونا

فتح‌الله‌زاده: کرونا فراگیری بالایی دارد/ فوتبال باید تعطیل شود

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان