Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شهردار یاسوج گفت: مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان های عمومی شهر یاسوج از ساعت ۱۵ روز شنبه توسط اکیپ های شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ ۴۸ فتح اجرا می شود.

نستهن مقدم افزود: مرحله اول ضدعفونی و گندزدایی مکان های عمومی شهر یاسوج روزهای پنجشنبه و جمعه توسط چند اکیپ اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: مبارزه با بیماری کرونا عزم همگانی می طلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این بیماری همکاری داشته باشند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری یاسوج مبارزه با این ویروس واگیردار است و تا عادی شدن اوضاع محور اصلی فعالیت های شهرداری مقابله و پیشگیری از این بیماری است.

مقدم تاکید کرد: بنا بر اظهارات متولیان سلامت، بخش اعظمی از استرس و فشار روانی این بیماری کاذب است و البته همین موضوع کمک کرده تا مردم اصول پیشگیری را بهتر رعایت کنند.

وی ادامه داد: مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان های عمومی شهر یاسوج از ساعت ۱۵ روز شنبه توسط اکیپ های شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ ۴۸ فتح اجرا می شود.

شهردار یاسوج عنوان کرد: همه نمایشگاههای عیدانه، بهاره و سایر محل هایی که تجمع عمومی را در پی خواهد داشت تا اطلاع ثانوی ملغی خواهند شد.

نستهن مقدم تاکید کرد: رسانه های نقش مهمی در آموزش مردم جهت پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی دارند و بر همین اساس نکات و دستورالعمل های بهداشتی توسط مرکز بهداشت استان از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی اظهارکرد: کلیه سازمان های تابعه شهرداری از جمله آتش نشانی، سازمان پسماند، سازمان فضای سبز و سایر معاونت های شهرداری در آماده باش کامل هستند.

شهردار یاسوج بیان کرد: حفظ آرامش مردم و روحیه بالای جامعه مهمترین عامل برای مبارزه و شکست این بیماری است و به همشهریان عزیز اطمینان می دهیم همه دستگاههای دولتی و خدمات رسان با تمام توان در کنار مردم خواهند بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، با حضور شهردار یاسوج، رئیس مرکز بهداشت استان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج و نماینده اتاق اصناف نشست آمادگی برای پیشگیری و کنترل بیماری کروناویروس در شهرداری یاسوج برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد یاسوج کروناویروس مرکز بهداشت استان شهردار یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم

 به نقل از شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

وی در ادامه با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد