Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مقامات لبنان ورود هوایی ، دریایی و زمینی مسافران را از کشورهایی که ویروس کرونا در آنها به طور گسترده شیوع پیدا کرده است از دیروز جمعه متوقف کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، « میشل نجار» وزیر حمل و نقل لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد که شهروندان لبنانی و خارجی های مقیم لبنان از این تصمیم مستثنی هستند و در صورت تمایل می توانند وارد لبنان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لبنان تاکنون ۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ثبت شده است.

خبرگزاری فرانسه از چین ، کره جنوبی، ایران وایتالیا به عنوان کشورهایی یاد کرده که در آنها کرونا شیوع گسترده پیدا کرده است.

سازمان هواپیمایی لبنان به همه شرکت های هواپیمایی اعلام کرده که باید این دستورالعمل را رعایت کنند.

خبرگزاری فرانسه مدعی شده که لبنانی ها با انتشار فیلم هایی از فرودگاه بین المللی بیروت به تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا انتقاد شدید کرده اند.

همه مدارس ، دانشگاه ها و مهد کودک ها در لبنان برای مدت یک هفته تعطیل شده و این مدت در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

بیانیه سفارت عربستان در بیروت

سفارت عربستان در بیروت با صدور بیانیه ای از شهروندان این کشور خواسته سفرهای غیرضروری به لبنان را به تاخیر بیاندازند و سعودی های مقیم لبنان هم از حضور در مکان های شلوغ خودداری کنند.  

بیانیه مفتی اعظم اهل سنت لبنان

شیخ « عبداللطیف دریان» مفتی اعظم اهل سنت لبنان هم با صدور بیانیه ای از تصمیم پادشاهی سعودی مبنی بر تعلیق موقت ورود مسلمانان به این کشور برای ادای مناسک عمره و زیارت مسجد شریف نبوی با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا حمایت کرد.

وی اقدامات پیشگیرانه پادشاهی سعودی را در چارچوب آموزه های شریعت اسلامی و برای سلامت عمره گزاران و میهمانان خدا از سراسر جهان دانسته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که اختلافات شدیدی میان سران سرویس‌های جاسوسی-امنیتی رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: سران نهادهای امنیتی می‌گویند نتانیاهو نمی‌خواهد مسائل مهم را نهایی کند.

روزنامه صهیونیستی مذکور اضافه کرد: این افراد از نتانیاهو می‌خواهند مساله عملیات در رفح، اسرای اسرائیلی و اوضاع بعد از جنگ در نوار غزه را یکسره و نهایی کند.

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از وجود اختلافات میان نتیانیاهو و آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا است به طوری رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند جلسه میان نتانیاهو و بلینکن در اراضی اشغالی بیشتر از زمان مشخص شده طول کشیده است.

این رسانه‌ها طولانی شدن نشست میان دو طرف را به دلیل وجود اختلافات گسترده بین نتانیاهو و بلینکن دانستند.

وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به اراضی اشغالی تاکید کرده که واشنگتن نمی‌تواند از حمله رژیم صهیونیستی به رفح حمایت کند. رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که بلینکن سخنان نتانیاهو را در خصوص حمله به رفح کوچک و بی اهمیت شمرده است.

کد خبر 6095315

دیگر خبرها

  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد