Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:40:34 GMT

افزایش قیمت نان در همدان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۵۰۴۶

ایسنا/همدان از جمعه 9 اسفندماه در استان همدان قیمت نان سنگک، بربری و نان محلی ۳۰ درصد افزایش و قیمت نان لواش ۵۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه صنف خبازان ملایر در گفت و گو با ایسنا، از افزایش قیمت نان از ۹ اسفندماه خبر داد و گفت: طبق نرخ نامه منتشر شده از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نرخ نان تقریباً به میزان ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفرمحمد حسینی درباره قیمت نان یارانه ای در شهرستان ملایر، افزود: نان سنگک با وزن چانه ۶۵۰ گرم و وزن نان ۴۰۰ گرم به قیمت ۱۰۰۰ تومان، بربری رومال با وزن چانه ۴۸۰ گرم و وزن نان ۳۸۰ گرم به قیمت ۷۵۰ تومان، بربری روغنی با وزن چانه  ۴۸۰ گرم و وزن نان ۳۸۰ گرم به قیمت ۱۰۰۰ تومان، نان تافتون با وزن چانه ۲۸۰ گرم و وزن نان ۲۲۰ گرم به قیمت ۵۰۰ تومان و نان لواش با وزن چانه ۱۷۰ گرم و وزن نان ۱۲۰ گرم به قیمت ۳۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی درباره قیمت نان آزاد پز، اظهار کرد: نان سنگک با وزن چانه ۶۵۰ گرم و وزن نان ۴۰۰ گرم به قیمت ۱۳۰۰ تومان، بربری رومال با وزن چانه ۴۸۰ گرم و وزن نان ۳۸۰ گرم به قیمت ۱۰۰۰ تومان، بربری روغنی با وزن چانه ۴۸۰ گرم و وزن نان ۳۸۰ گرم به قیمت ۱۲۵۰ تومان، نان تافتون با وزن چانه ۳۰۰ گرم و وزن نان ۲۲۰ گرم به قیمت ۷۰۰ تومان به فروش می رسد.

حسینی با بیان اینکه اولویت با نان ساده است و تولید نان با افزودنی های مجاز از جمله کنجد فقط با تقاضای مشتری امکان پذیر است، گفت: پخت نان خارج از اوزان و قیمت های تعیین شده در نرخ نامه تحت هر عنوانی ممنوع بوده و تخلف گرانفروشی محسوب می شود.

رئیس اتحادیه صنف خبازان ملایر با بیان اینکه قیمت نان سنگک، بربری و نان محلی ۳۰ درصد افزایش و قیمت نان لواش ۵۰ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: با متخلفان طبق قانون برخورد می شود و از شهروندان در خواست داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را به شماره ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی گزارش دهند.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان ملایر ۳۲۰ واحد نانوایی مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: طی سالجاری از کلیه نانوایی ها در قالب گشت های مشترک در مجموع حدود ۵۰۰ مورد بازدید داشته ایم و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نان درصد افزایش وزن چانه قیمت نان نان سنگک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد افزایش به 2312 دلار و 19 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.51 درصدی به 2320 دلار و 30 سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه 0.4 درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/15

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، 12 درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گرانبه، قیمت نقره با 1.76 درصد افزایش به 27 دلار و 16 سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش 0.7 درصدی  955 دلار و 80 سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/2

دیگر خبرها

  • اقتصاد جهانی بی رمق می شود!
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت نفت صعودی شد
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷