Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در خصوص شکایت کالدرون توضیحاتی ارائه داد.

طرفداری- با شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، بار دیگر این سؤال مطرح می شود که چطور مربی که می‌توانست با گرفتن دستمزد نیم‌ فصل اولش مسائل مالی‌اش با این باشگاه را به پایان برساند، اکنون برای گرفتن همه حق و حقوقش مدعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، برخی گمانه‌زنی‌ها بر این است که پول تهیه شده بود اما محمد حسن انصاری‌ فرد مدیرعامل باشگاه اقدام به پرداخت آن به کالدرون نکرد تا این مربی پس از پایان همکاری‌اش با سرخ‌پوشان به راحتی در فیفا مدعی شود و باشگاه پرسپولیس مجبور شود تا ریال آخر این قرارداد را بدهد. 

در همین زمینه با حسین قدوسی مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبتی شد که وی ضمن رد این موضوع ، اظهار داشت:

تمامی این موارد کذب محض است و مایه تأسف است که عده‌ای در باشگاه پرسپولیس با در دست داشتن یکسری از اطلاعات هرازگاهی به صورت کذب این اخبار را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند.

وی افزود:

چندی قبل هم عده‌ای به صورت کذب جزئیات قرارداد بازیکنان را به رسانه‌ها داده بودند، آن هم در آستانه یک بازی حساس. در مورد مسأله کالدرون هم مشخص است که ماجرا از کجا نشأت گرفته و در این خصوص توضیحات مفصلی دارم.

قدوسی یادآور شد:

درست در روزی که دو دستیار کالدرون برای تسویه حساب به باشگاه پرسپولیس آمده بودند آقای انصاری‌ فرد با علم به اینکه کالدرون نمی خواهد بازگردد، مبلغ 125 هزار دلار از طریق صرافی که سال‌ها با او کار می‌کند به حساب قطر کالدرون واریز کرد.  این صرافی به دلیل اینکه این پول را به آقای انصاری‌ فرد قرض داده بود از باشگاه پرسپولیس چک ضمانت خواست که آقای رسول‌ پناه رئیس هیأت مدیره این چک تضمین را داد. حالا برای ما عجیب است که چطور می‌شود عده‌ای مدعی می‌شوند که یکی از اعضای هیأت مدیره پول را تهیه کرده و مدیرعامل باشگاه آن را به کالدرون نداده است. 

وی افزود:

در حالی که شواهد و قرائن در همان روزها نشان می‌داد که کالدرون قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد با این حال آقای انصاری‌ فرد با توجه به اینکه قسط اول کالدرون به صورت کامل پرداخت نشده بود این پول را به حساب قطر این مربی واریز کرد. هیأت مدیره حی و حاضر هستند و می‌توانند شهادت دهند که اگر کسی این پول را به انصاری‌فرد داده و او حاضر نشده به کالدرون بدهد می‌توانند در این زمینه صحبت کنند. 

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تأکید کرد:

در همان کشمکش بین باشگاه و کالدرون بابت بازگشتش به ایران در حالی که او نامه‌ها را نه به صورت رسمی و ایمیل بلکه به صورت واتس‌آپ و از طریق واسط ایرانی‌اش به باشگاه اعلام می‌کرد باید 350 هزار دلار به قراردادش اضافه شود و باشگاه پرسپولیس با افزایش 200 هزار دلاری قرارداد او موافقت کرد که حتی این نامه به صورت رسمی به ایمیل کالدرون ارسال شد و قرار بر این شد که صد هزار دلار هم به آپشن‌های قراردادش اضافه شود. تمامی این نامه‌نگاری موجود است اما کالدرون با وجود این موافقت باشگاه حاضر به بازگشت به ایران نشد.

قدوسی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود پرداخت این پول باز هم کالدرون از پرسپولیس شکایت کرده،‌گفت:

با توجه به دیر شدن پرداخت قسط اول و فعال شدن پرداخت قسط دوم که همزمان با بازی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در دور برگشت لیگ بود کالدرون این فرصت را داشته تا از پرسپولیس شکایت کند. این مربی بعد از موافقت باشگاه بابت افزایش قراردادش اعلام کرد که بازنمی‌گردد، همه اینها در حالی بود که وقتی از ایران برای تعطیلات خارج شد در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس شرایط فسخ قراردادش را اعلام کرد با این حال خواسته‌های مالی متفاوتی از باشگاه داشت. باشگاه پرسپولیس در تمام این مدت با توجه به اینکه در نقل و انتقالات زمستانی بودیم بارها با او مکاتبه کرد و بازیکنان مختلفی را به وی معرفی کرد اما او هرگز به این نامه‌ها پاسخ نداد. در هر صورت اینکه گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه با وجود تهیه پول آن را به کالدرون نداده دروغ است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مدیرعامل باشگاه هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی‌ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهاد‌های مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آن‌ها بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را امروز به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کردند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر از جمله دیدار با تراکتور را از سر بگیرند.

در جلسه‌ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی‌ها واریز شود.

حالا نیز رقم پانزده درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم استقلال به حساب آن‌ها واریز شده تا آبی‌ها با روحیه خوبی به مصاف تراکتور بروند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت