Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: به دلیل شیوع کروناویروس بستری ها و جراحی های غیراورژانسی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد گرفت.

"محمدطاهر طیب زادگان" شنبه ۱۰ اسفندماه در نشست اضطراری شورای سلامت در دهدشت با توجه به شیوع کرونا ویروس، بخشی از اقدامات پیشگیرانه شبکه بهداشت کهگیلویه را در این راستا یادآور شد و اظهار کرد: در همین خصوص ملاقات ها در همه بخش ها و برای همه بیماران محدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه همچنین از لغو تمامی بستری ها و عمل های غیراورژانسی تا اطلاع ثانوی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت خبر داد.

وی بهترین کار در حال حاضر را قرنطینه شدن افراد در منزل دانست و تصریح کرد: کسانی که علائم این ویروس را داشته باشند ضمن تماس نداشتن با سایر افراد، نکات بهداشتی را رعایت و به حوزه بهداشت گزارش کنند.

طیب زادگان با توجه به شیوع این ویروس در هفته آتی گفت: علائم خفیف نیازی به بستری نخواهند داشت و اگر شهروندی علائم آن شدید بود به بیمارستان مراجعه نماید.

وی کمبود آمبولانس در بیمارستان امام خمینی(ره) را یاداور شد و خواستار دستور ویژه جهت تهیه آمبولانس برای این مرکز درمانی شد.

طیب زادگان همچنین خواستار ضدعفونی پایانه های مسافربری به صورت روزانه از شهرداری شد و بیان کرد: شهرداری ضمن سرکشی روزانه از بازار روز، تعطیلی جمعه بازار را در دستور کار خود قرار دهدشت.

وی تعطیلی مساجد در صورت لزوم و تعطیلی کلیه سفره خانه ها را از دیگر موارد مهم برای جلوگیری شیوع کرونا ویروس عنوان کرد.

وی خواستار همکاری رسانه ها در خصوص شد و بیان کرد: اخبار و رویدادهای مربوط با کرونا ویروس از طریق دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت درمان کهگیلویه اطلاع رسانی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس بیمارستان امام خمینی ره شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، مینی پالایشگاه دهدشت تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است و عصر دوشنبه عصر با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود و گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از ماحصل اجرای این طرح است.

کد خبر 6091927

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد