Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:21:19 GMT

۳۰ کشته در حادثه برخورد قطار با اتوبوس در پاکستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۵۳۳۱

۳۰ کشته در حادثه برخورد قطار با اتوبوس در پاکستان

مقامات پاکستانی از کشته شدن ۳۰ نفر و زخمی شدن چندین نفر دیگر در حادثه برخورد قطاری با یک اتوبوس مسافربری در منطقه "سوکور" واقع در ایالت "سند" این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، شمار قربانیان این حادثه که شب گذشته (جمعه) به وقوع پیوسته پس از این که ۱۵ نفر از زخمی‌های حادثه در بیمارستان به دلیل وخامت حالشان جان باختند، افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان زخمی‌های این حادثه که در دو بیمارستان بستری شده‌اند، چندین زن و کودک نیز بوده‌اند.

این قطار با نام "پاکستان اکسپرس" از بندر جنوبی "کراچی" عازم شهر شرقی "راولپندی" بوده که در یک گذرگاه در راه‌آهن شهر "قندهار" و در نزدیکی ناحیه "روهری" با این اتوبوس برخورد می‌کند.

به گفته مقامات این حادثه در حالی رخ داد که راننده اتوبوس از مسیر اصلی منحرف شد و برای فرار از ترافیک سعی بر عبور از نقطه‌ای غیرمجاز از خط ریلی کرد اما موفق به عبور به موقع نشده و با قطار در حال حرکت برخورد کرد.

برخورد این قطار سریع‌السیر و قوی با این اتوبوس، آن را ده‌ها تکه کرده که هر کدام از تکه‌های آن به اطراف خط ریلی پرتاب شده است.

افراد محلی، نیروهای پلیس و تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه رسیده و به امدادرسانی به زخمی‌های این حادثه پرداختند. براساس گزارش‌ها، تیم‌های پلیس و امداد و نجات در حال جست‌وجو برای یافتن دیگر زخمی‌ این حادثه که مفقود مانده، هستند.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، در این حادثه هیچ یک از مسافران قطار آسیب ندیدند و تنها دستیار راهبر قطار پس از برخورد با دیواره کابین دچار مصدومیت جزئی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سانحه ریلی تصادف قطار پاكستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان از توقف قطار تهران - گرگان بین راه بر اثر آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت