Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ویژه غدیر تبریز گفت: ۳۰۰ گروه از بسیجیان، در قالب مدافعان بهداشت، برای مبارزه با ویروس کرونا، به یاری مردم تبریز می‌آیند. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سپاه تبریز، سرهنگ پاسدار عبدالله شادی اظهار داشت: 300 گروه از بسیجیان، در قالب مدافعان بهداشت، برای مبارزه با ویروس کرونا، به یاری مردم تبریز می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ویژه غدیر تبریز افزود: بسیجیان در گروه‌های سه و چهار نفری سازماندهی شده و در ابتدا محلات و اماکن عمومی شهر تبریز را سمپاشی خواهند کرد.

کمک هزینه دولت ژاپن برای ماندن در خانه به دلیل شیوع کرونالغو سفر صدر اعظم اتریش به آمریکا به دلیل شیوع ویروس کروناسخنگوی هیئت‌‌رئیسه مجلس: تست کرونای 5 نماینده مثبت شد

شادی اظهار داشت: توافقات اولیه با دانشگاه علوم پزشکی تبریز صورت گرفته که پس از تأمین ماده ضدعفونی کننده و سایر تجهیزات از طرف سازمان مذکور، بلافاصله مأموریت سمپاشی اماکن عمومی را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: بسیجیان همیشه در کنار مردم بوده و اینبار نیز در راه ریشه کنی این ویروس، تمام تلاش خود را برای آسایش و امنیت بهداشتی و روانی مردم، به کار خواهند بست.

انتهای پیام/111/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور خواست عمومی است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران و پس از بازدیدهای انجام گرفته از اماکن و تفرجگاه‌های شهر ارومیه اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که با گروه‌های اراذل اوباش مخل امنیت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان بررسی تفرجگاه‌ها از منظر افرادی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند و نبود موارد خاصی در این خصوص، افزود: مردم فرهیخته و با فرهنگ ارومیه مراعات می‌کنند و همواره در کنار پلیس هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

جهانبخش با بیان اینکه حمایت مردمی از اجرای طرح نور قابل تقدیر و ستایش است، تصریح کرد: پلیس در راستای اجرای قانون هیچ مماشاتی با هیچ فردی ندارد.

وی ادامه داد: پلیس مبتنی بر اصول و مفاد قانونی و براساس دستورات صادره و با هماهنگ مقام قضائی و سایر مجموعه‌های دخیل اقدام در این خصوص اقدام می‌کند.

کد خبر 750580

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز