Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال انتشار خبر ابتلای مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دولت یازدهم به بیماری کرونا، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط جسمانی و وضعیت او گفت: آقای پورمحمدی از چند روز گذشته به خاطر بیماری‌ای که داشتند تحت مداوا قرار گرفته است. در مراجعات اولیه به پزشک، بیماری او آنفولانزا تشخیص داده شده و مشکوک به کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر پورمحمدی شرایط خوبی را سپری می‌کند و علائم حادی از بیماری در او دیده نمی‌شود و احتمالا تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای که نباید از دست بدهید

‏⁧ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بگذارید نام «قطار بوسان» را در این فهرست نگذاریم! نه به این خاطر که فیلم درخشانی نیست بلکه کاملا بر عکس، به این دلیل که نامش تقریبا در هر فهرستی از بهترین فیلم‌های کره‌ای تکرار شده و همۀ طرفداران فیلم‌های کره‌ای با آن آشنا هستند.

به گزارش فرادید؛ در اینجا به سراغ فیلم‌هایی می‌رویم که نسبتا کمتر دیده شده‌اند؛ از ماجرای یک فرار بزرگ تا یک گرفتاری واقعا «نفسگیر» در داخل یک تونل تا پخش زندۀ یک وحشت بزرگ.

۱. جزیرۀ کشتی جنگی (The Battleship Island)
در دوران استعمار کره توسط ژاپن، ۴۰۰ مرد و زن کره‌ای که برای کار اجباری در معدن زغال سنگ به جزیرۀ هاشیما برده شده‌اند، طرحی برای یک فرار بزرگ و دراماتیک می‌ریزند.

۲. شمارش معکوس مرگ (The Terror Live)
یک مجری تلویزیونی بعد از انجام مصاحبه‌ای اختصاصی با یک تروریست که پلی را منفجر کرده است، متوجه می‌شود که برای خودش هم یک بمب کار گذاشته شده و جانش در خطر است؛ به علاوه، این موقعیت وحشتناک در زمان پخش زنده اتفاق می‌افتد.

۳. خیلی مخفیانه (Secretly, Greatly)
این فیلم جذاب داستان سه جاسوس کرۀ شمالی را روایت می‌کند که بعد از آموزش‌ به کره جنوبی می‌روند و در قالب سه شخصیت کاملا عادی در آنجا زندگی می‌کنند. بعد از یک مدت خیلی طولانی که هیچ دستوری به آن‌ها نمی‌رسد، آن‌ها به زندگی جدیدشان عادت می‌کنند و مثل سه همسایه عادی به زندگیشان ادامه می‌دهند؛ اما ناگهان با رسیدن یک دستور خیلی محرمانه و خیلی تکان‌دهنده، زندگی آن‌ها زیر و رو می‌شود.

۴. تونل (Tunnel)
مردی در راه رسیدن از سر کار به منزل، وارد یک تونلِ تازه افتتاح‌شده می‌شود؛ اما تونل فرو می‌ریزد و این شروع ساعاتی نفسگیر و هیجان‌انگیز است.

۵. پاندورا (Pandora)
انفجار یک نیروگاه هسته‌ای به دلیل زمین‌لرزه منجر به شرایطی می‌شود که فقط کارکنان نیروگاه می‌توانند از تبدیل شدنش به یک فاجعۀ ملی جلوگیری کنند.

۶. آنفولانزا (Flu)
این یکی از جذابترین فیلم‌ها با موضوع بیماری‌های واگیردار است. یک ویروس هوازی مرگبار، جمعیت شهری در ۲۰ کیلومتری سئول را مبتلا می‌کند و این آغاز یک هراس عمومی و هرج و مرج نفسگیر است.

۷. برج (The Tower)
در میانۀ یک جشن مجلل شب کریسمس در یک ساختمان لاکچری، ناگهان شعله‌های آتش زبانه می‌کشند و مهمانی به کابوسی از تلاش برای زنده ماندن تبدیل می‌شود.

۸. مختل‌شده (Deranged)
داستان این فیلم هم در مورد شیوع یک بیماری است اما نه یک بیماری کشندۀ معمولی! این بیماری کنترل مغز آدم‌ها را به دست می‌گیرد و باعث می‌شود که آن‌ها احساس تشنگ دیوانه‌واری داشته باشند؛ این تشنگی آن‌ها را به پریدن در رودخانه و غرق شدن در آنجا می‌کشاند.

۹. گودال (Sinkhole)
یک خانواده از قشر کارگر توانسته‌اند پس از ۱۱ سال صاحب خانه شوند؛ آن‌ها در خانۀ جدیدشان یک مهمانی ترتیب می‌دهند اما در نیمه‌های شب بارانی سیل‌آسا می‌بارد و گودالی عظیم خانه را در خود فرو می‌برد. حالا اعضای خانواده و همسایه‌ها باید قبل از اینکه گودال پر از آب شود از آن بیرون بیایند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902984

دیگر خبرها

  • دیابت نوع یک و دو چه تفاوتی با هم دارند؟
  • با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای که نباید از دست بدهید
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تب مالت چیست؟ + فیلم