Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@00:58:58 GMT

کشف 11 هزار ماسک و دستکش بهداشتی احتکارشده در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۵۷۷۳

کشف 11 هزار ماسک و دستکش بهداشتی احتکارشده در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 11 هزار و 120 ماسک و دستکش پزشکی احتکارشده در عملیات ویژه و ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ محمدرضا خدادوست گفت: در پی کمبود وسایل بهداشتی مورد نیاز مردم و افزایش قیمت این وسایل در سطح بازار ، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی عرضه تجهیزات و وسایل بهداشتی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ماموران با اشرافیت اطلاعاتی خود از احتکار وسایل بهداشتی موردنیاز مردم و عدم فروش آن ها توسط متصدی یک واحد صنفی و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی از این واحد صنفی بازدید کردند که در نتیجه 11 هزار و 120 عدد ماسک و دستکش بهداشتی احتکار شده کشف و توقیف شد.

خدادوست، با بیان اینکه ارزش این محموله برابر کارشناسان مربوطه 220 میلیون ریال اعلام شده گفت: واحد صنفی مذکور به دلیل تخلف صورت گرفته با حکم مقام قضائی پلمپ و متصدی آن نیز همراه پرونده  برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر