Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@13:39:25 GMT

هشدار جیانی اینفانتینو و فیفا به ایرانی ها

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۱۲۸

هشدار جیانی اینفانتینو و فیفا به ایرانی ها

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا هشدار داد که ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی‌های ملی آتی هم به تعویق بیفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیانی اینفانتینو ، رئیس فیفا می‌گوید با توجه به نگرانی‌ها از ویروس کرونا و سرعت شیوع این ویروس مرگبار ممکن است حتی بازی‌های ملی هم به تعویق افتاده و در زمان دیگری برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین نمونه‌ها از به تعویق افتادن مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، دولت سوئیس همه مسابقات ورزشی در این کشور را به تعویق انداخت و از جمله اعلام کرد تمامی مسابقات لیگ دسته یک و دسته دوی این کشور در زمان دیگری برگزار خواهند شد. از این گذشته پنج بازی سری آ در ایتالیا پشت درهای بسته برگزار خواهند شد و لیگهای کره جنوبی و ژاپن هم بازی‌های خود را به تعویق انداخته‌اند.

اینفانتینو روز جمله در بلفاست و در حاشیه اجلاس عمومی برد بین‌المللی فیفا گفت:

” سلامتی افراد از هر مسابقه فوتبالی مهمتر است. به همین خاطر است که ما باید شرایط را بررسی کنیم و ببینیم آیا میزان گسترش ویروس کرونا در حال افزایش است یا کاهش؟ در حال حاضر به نظر می‌رسد روند شیوع این ویروس صعودی است”.

رئیس فیفا در ادامه گفت:

“اگر لازم باشد تا زمان برطرف شدن خطر بعضی بازی‌ها به تعویق بیفتد یا بدون تماشاچی برگزار شود ما این کار را خواهیم کرد”.

اینفانتینو با ابراز امیدواری به اینکه بازی‌های ملی دوستانه ماه آینده میلادی طبق برنامه برگزار شود گفت:

” من در این لحظه هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم. ولی امیدوارم هرگز در این مسیر حرکت نکنیم. خیلی دشوار خواهد بود که در سراسر دنیا انجام همه بازی‌ها ممنوع شود چون شرایط در کشورهای مختلف متفاوت است”.

اینفانتینو با ابراز تردید نسبت به اینکه تعداد زیادی از مسابقات فوتبال پشت درهای بسته انجام شود گفت:

” مسئولین برگزاری هر رقابتی باید تصمیم بگیرند که بهترین شرایط برای آنها چیست. در کوتاه مدت شاید بهترین تصمیم برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته باشد ولی نمی‌توان تصور کرد که در طول چند ماه چندین مسابقه پشت درهای بسته برگزار شود”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئیس فیفا فیفا جیانی اینفانتینو رئیس فیفا فیفا پشت درهای بسته ویروس کرونا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)