Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:06:18 GMT

مراقب کلاهبرداران با عنوان مأمور بهداشت باشید

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۱۹۲

مراقب کلاهبرداران با عنوان مأمور بهداشت باشید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مردم شریف و فهیم استان خراسان جنوبی می‌رساند، عده‌ای از افراد سودجو و شیاد با سوءاستفاده از شرایط فعلی جامعه، از طریق فضای مجازی یا تماس تلفنی یا مراجعات حضوری به در منازل و معرفی خود به عنوان مأمور بهداشت برای تحویل ماسک و محلول ضدعفونی یا انجام آزمایش کرونا قصد کلاهبرداری و اخاذی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه تصریح کرد: ضمن اینکه اعلام می‌دارد هیچ گونه مراجعه حضوری یا تماس تلفنی از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی برای موارد فوق‌الذکر صورت نمی‌گیرد، تقاضا دارد ضمن هوشیاری و مراقبت و آگاه‌سازی همه افراد خانواده در صورت مواجهه با این موارد بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ یا شبکه بهداشت و درمان شهرستان اطلاع رسانی کنند.

بنابر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تاکنون یک مورد مثبت از ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی ثبت شده است که حال بیمار رو بهبود است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بهداشتی و درمانی خانواده دانشگاه علوم پزشکی شبکه بهداشت و درمان فضای مجازی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: هموطنان برای دیدار با دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شماره تلفن 81455836 تماس حاصل کنند.

علیرضا رحیم نیا با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه ریزی دیدار مردمی وزیر بهداشت در اردیبهشت ماه سال‌جاری برای عموم مردم، تمامی شهروندان عزیز ایران اسلامی می توانند در خصوص مشکلات مبتلا به عمومی شهر و منطقه و مسائلی که نیاز به دستور وزیربهداشت دارد، در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح لغایت 14:30 بعد از ظهر، با شماره تماس 81455836 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند