Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بر اساس آخرین مکاتبات صورت گرفته مسافران ایرانی برای پرواز به کشورهای آلمان، آذربایجان، هلند و انگلستان باید فرم سلامت داشته باشند و به غیر از اتباع لبنانی و ایرانی‌هایی که کارت اقامت این کشور را دارند، مسافر ایرانی دیگری در بیروت پذیرش نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، معصومه اصغرزاده درباره آخرین وضعیت پروازهای ایرانی به مقاصد خارجی مختلف اینگونه توضیح داد: درپی شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، مقامات بهداشتی کشورهای آلمان، آذربایجان، هلند و انگلستان درخواست کردند که در زمان ورود به فرودگاه‌های آن‌ها باید حتماً مسافران ایرانی فرم سلامت به همراه داشته باشند.

وی افزود: این فرم در زمان پذیرش مسافر در فرودگاه توسط کارکنان خدمات فرودگاهی "هما" به مسافر تحویل داده می‌شود و مسافران باید آن را تکمیل و در زمان ورود به فرودگاه های فرانکفورت، باکو، آمستردام و لندن به همراه داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر ادامه داد: در صورت عدم تکمیل این فرم توسط مسافران، مقامات فرودگاهی این کشور ها از پیاده شدن آن‌ها جلوگیری خواهند کرد.

اصغرزاده همچنین درباره آخرین وضعیت پرواز به لبنان گفت: تنها اتباع لبنانی و مسافرانی که کارت اقامت این کشور را دارند می توانند به این کشور پوراز کرده و باید در زمان ورود به فرودگاه بیروت فرم سلامت به همراه داشته باشند اما مسافر ایرانی عادی و حتی ترانزیتی به هیچ عنوان در فرودگاه بیروت پذیرش نخواهند شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟