Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:29:25 GMT

مردم برای مقابله با کرونا روحیه شاد داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۷۹۲

مردم برای مقابله با کرونا روحیه شاد داشته باشند

سردار حبیبی گفت: امروز نیاز است مردم بیش از هر زمان دیگری روحیه شاد داشته باشد چرا که روحیه شاد می تواند جلوی پیشروی بیماری کرونا را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم «رهام بخش حبیبی»، امروز (شنبه 9 اسفند) در جلسه کارگروه سلامت که ویژه «کرونا» در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی، در تمام ماموریت ها در کنار همه دستگاه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه تمام نیروی انتظامی در خدمت علوم پزشکی است، اظهار کرد: 2 تیم پزشکی هم در راستای کرونا به کمک علوم پزشکی اعزام کرده ایم.

رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه سه مرحله ویدئوکنفرانس در این خصوص شکل گرفته است، گفت: نیروی انتظامی می تواند در صورتی که نیاز باشد جلوی رفت و آمد را در برخی خیابان ها برای ضدعفونی سازی توسط شهرداری، بگیرد.

وی افزود: امروز نیاز است مردم بیش از هر زمان دیگری روحیه شاد داشته باشد چرا که روحیه شاد می تواند جلوی پیشروی بیماری را بگیرد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فرمانده نیروی انتظامی فارس ویروس کرونا نیروی انتظامی فارس کرونا شیراز روحیه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند