Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:53:40 GMT

برنامه های زیدان برای ال کلاسیکو و یک ابهام

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۰۱۵

برنامه های زیدان برای ال کلاسیکو و یک ابهام

زین الدین زیدان فردای شکست از منچسترسیتی تمام تمرکز خود را روی ال کلاسیکوی حساس یکشنبه شب گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید چهارشنبه شب شکست تلخی را برابر منچسترسیتی تجربه کرد. باخت خانگی 1-2 این تیم را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داده است و حالا ال کلاسیکو در انتظار کهکشانی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین الدین زیدان به خوبی می داند که راه جبران شکست بازی رفت و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از ال کلاسیکو و پیروزی بر بارسلونا می گذرد. پیروزی بر بارسلونا رئال را دارای چنان روحیه ای خواهد کرد که پیروزی در اتحاد بر سیتی را نیز مقدور می کند.

در رئال مادرید از حالا می توان حضور تیبو کورتوا، کریم بنزما، سرخیو راموس، رافا واران و کاسیمیرو را قطعی دانست ولی در مورد پست های دیگر نمی توان اطمینان 100 درصدی داشت.

 

 

 

 

برای دفاع راست، دنی کارواخال گزینه اول است با اینکه او در بازی برابر سیتی از ضعیف ترین های میدان بود ولی پس از انتقال قرضی اودریوسولا به بایرن، دنی کارواخال بی رقیب شده است. ناچو هم پس از بازگشت از مصدومیت نتوانسته مهره ای قابل اعتماد نشان دهد.

 

برای خط میانی احتمالا تونی کروس به ترکیب رئال باز می گردد. ستاره آلمانی برای تمام مربیان رئال از جمله زیدان، بازیکن ثابت بوده اما از اول فوریه و پس از برتری 1-0 بر اتلتیکو که کروس بین دو نیمه تعویض شد، او جایگاه خود در ایده های زیدان را از دست داد. کروس در مهمترین بازی فصل رئال برابر سیتی حتی یک دقیقه بازی نکرد و زیدان به وی دستور گرم کردن هم نداد ولی او احتمالا برابر بارسا از دقیقه اول بازی خواهد کرد؛ هرچند مشخص نیست جانشین ایسکو می شود یا مودریچ یا والورده.

 

 

 

 

در خط حمله، شانس وینیسیوس برای حضور در میدان بالاست و او زوج بنزما خواهد بود. وینی پس از مصدومیت هازارد، شانس بازی برابر سیتی را پیدا کرد و از خوب های رئال بود.

ابهام زیدان اما به دفاع چپ بر می گردد جایی که بین مارسلو و فرلاند مندی رقابت نزدیکی وجود دارد. مندی با خصوصیات دفاعی بیشتر و مارسلو با تجربه و خصوصیات تهاجمی چند برابر نسبت به دفاع فرانسوی.

 

 

 

 

زیزو در بازی قبلی رئال برابر لوانته به مندی میدان نداد چرا که او 4 اخطاره بود و بیم از دست دادن ال کلاسیکو را احساس می کرد. مارسلو اما در یک ماه گذشته زیر نظر زیدان احیا شده و حالا مدعی حضور در ال کلاسیکو است.

یک شکست دیگر، رئال را از لالیگا تا حدی ناامید خواهد کرد و روحیه تیم برای بازی برگشت برابر سیتی را نیز پایین نگاه خواهد داشت. زیدان این نکته را به خوبی می داند.

 

 

 

زیدان (سرمربی) بارسلونا ال کلاسیکو تونی کروس رئال مادرید وینیسیوس جونیور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی بارسلونا ال کلاسیکو تونی کروس رئال مادرید وینیسیوس جونیور برابر سیتی ال کلاسیکو بر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!