Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@21:26:29 GMT

قطعی شد: کرونا ال‌کلاسیکو را تعطیل نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۶۴۲

قطعی شد: کرونا ال‌کلاسیکو را تعطیل نمی‌کند

با وجود شایعاتی مبنی بر احتمال لغو ال‌کلاسیکو به دلیل شیوع ویروس کرونا، مقامات فوتبال اسپانیا اعلام کردند که با وجود ورود این ویروس به اسپانیا، دیدار بزرگ روز یکشنبه طبق برنامه برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا اعلام کرد اگر ویروس کرونا به شکلی در اسپانیا گسترش پیدا کند که بر روی مسابقات فوتبال در این کشور هم تاثیر بگذارد، سازمان لالیگا پروتکل‌هایی برای این وضعیت در نظر گرفته که اجرایی خواهد کرد ولی تباس در عین حال تایید کرد که بازی ال‌کلاسیکو که روز یکشنبه بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار می‌شود از این بابت در معرض تهدید نیست و طبق برنامه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا تا کنون دست‌کم در 53 کشور شیوع پیدا کرده و تعداد کسانی که به دلیل ابتلا به آن درگذشته‌اند به 2800 نفر رسیده است. تا این لحظه بر اساس اعلام رسمی دولت اسپانیا ابتلای 32 نفر در این کشور به ویروس کرونا تایید شده است.

درحالیکه ایتالیا در اروپا شاهد بدترین وضعیت شیوع ویروس کرونا است و این شرایط به تعویق تعداد زیادی از رقابتهای ورزشی در این کشور منجر شده، تباس می‌گوید لالیگا هم آماده است تا در صورتیکه وضعیت اسپانیا به اندازه ایتالیا جدی شود، بازی‌های لیگ اسپانیا را هم به تاخیر بیندازد. اما او در عین حال گفت که فعلا بازی روز یکشنبه ال‌کلاسیکو در شهر مادرید تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت و طبق برنامه برگزار خواهد شد.

رئیس لالیگا در این باره گفت:" ما تا این لحظه احتمال تعویق ال‌کلاسیکو یا بازی‌های دیگر لالیگا را بررسی نکرده‌ایم ولی ما از یکشنبه شب فعالیت کمیسیون ویروس کرونا را شروع می‌کنیم تا وضعیت را به دقت بررسی کنیم".

خاویر تباس در ادامه گفت:" ما برنامه‌ای برای شهرهای مختلف داریم که بر اساس آن تشخیص می‌دهیم که آیا یک بازی باید پشت درهای بسته انجام شود یا نه. وضعیت شهر مادرید تا این لحظه بحرانی نبوده و در نتیجه تصمیمی برای به تعویق انداختن ال‌کلاسیکو گرفته نشده است".

لینک کوتاه: asriran.com/0030KS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد

به گزارش همشهری آنلاین در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا ژیرونا در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ بارسلونا را شکست داد تا با این نتیجه قهرمانی رئال مادرید قطعی شود.

در این دیدار آندرئاس کریستنسن و روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی برای بارسلونا گلزنی کردند و آرتم دووبیک، کریستین پورتو دو بار و میگوئل گوتیرز برای ژیرونای شگفتی ساز گلزنی کردند.

به این ترتیب رئال مادرید چند هفته زودتر قهرمانی در لالیگا را به دست آورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی پیش از این دیدار با ۳ گل براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو موفق به شکست کادیس شدند.

به این ترتیب رئال مادرید با هدایت کارلو انچلوتی به قهرمانی در لالیگا رسید.

این سی و ششمین قهرمانی رئال در تاریخ لالیگا محسوب می شود.

رئال مادرید باید این هفته در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خانه پذیرای بایرن باشد و می تواند با صعود به دیدار نهایی، هفته رویایی داشته باشد.

کد خبر 849216 برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • قدردانی بسیار خاص و متفاوت از مادران در لالیگا اسپانیا | روز مادر در استادیوم | ویدئو
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین