Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@14:50:08 GMT

تعویق مسابقات ملی به سود ایران و شاگردان اسکوچیچ؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۳۲۴

تعویق مسابقات ملی به سود ایران و شاگردان اسکوچیچ؟

به گزارش پارسینه؛ شیوع ویروس کرونا به مرور اکثر مسابقات ورزشی در دنیا را به حالت تعطیل و نیمه تعطیل کشانده است. همین امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مسابقات فوتبال در سری آ ایتالیا نیز برای این هفته به تعویق افتاده است.

ویروس کرونا به تهدید بزرگ جهانی تبدیل شده است تا جایی که روز به روز دامنه انتشار آن بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیانی انفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) درباره احتمال لغو بازی‌های ملی در ماه مارس گفت: در شرایط کنونی هیچ چیزی را بعید نمی‌دانم. سخت است که رویدادهای بین المللی را متوقف کرد چرا که شرایط در همه کشورها متفاوت است اما سلامت مردم مهم‌تر از هر رقابتی است.

او ادامه داد:سلامت مردم برای ما فراتر از هر چیزی است. وضعیت را با دقت دنبال می‌کنیم و امیدوار هستیم که این ویروس به جای انتشار بیشتر کمتر شود. در شرایط کنونی ویروس همچنان در حال انتشار است و به همین خاطر بهتر است که رقابت‌ها به تاخیر افتد یا بدون تماشاگر برگزار شود تا خطر کاملا رفع شود.

جام ملت‌های اروپا در ۱۲ ژوئن برگزار خواهد شد و این رقابت‌ها در ۱۲ کشور برگزار خواهد شد. انفانتینو درباره احتمال لغو این بازی‌ها گفت: فکر می‌کنم که این رقابت‌ها در زمان مورد نظر برگزار شود. نباید ترسید بلکه باید با جدیت با این مشکل برخورد کرد. امیدوار هستیم که رقابت‌های المپیک هم در زمان مقرر برگزار شود.

اگر مسابقات ملی به تعویق بیوفتد بهترین فرصت برای تیم ملی ایران است تا فرصت اماده سازی بیشتری را برای مسابقات انتخابی جام جهانی در دور نخست با اسکوچیچ تازه وارد پیدا کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون اسکواش، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سربگذارد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت. مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 6088533 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)