Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا ویروس استان لرستان گفت: در آزمایشگاه قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا ویروس اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده دست و صورت و سطوح کرده و این مواد را در شهرستان‌های استان توزیع می‌کنیم.

محمد دریکوند، مسئول قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا ویروس استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص ایجاد قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا گفت: به توجه به اینکه در استان لرستان، همچون سایر استان‌ها درگیر بحران کرونا ویروس هستیم، تصمیم بر این شد که این قرارگاه از سوی بسیج دانشجویی در لرستان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریکوند اضافه کرد: تصمیم بر این است که در آزمایشگاهی که از سوی قرارگاه ایجاد شده به تولید مواد ضدعفونی‌کننده دست و صورت و سطوح بپردازیم و این آزمایشگاه از شب گذشته، ۹ اسفندماه ایجاد شده و روند تولید این مواد آغاز شده است.
مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان لرستان ابراز کرد: با استفاده از تولیدات ضدعفونی کننده این قرارگاه، صبح امروز، ۱۰ اسفندماه برخی از محله‌های حاشیه نشین شهرستان خرم آباد را ضدعفونی کردیم و علاوه بر آن حدود ۲۰۰۰ بسته از مواد ضدعفونی کننده را در سطح شهرستان‌های خرم آباد و نورآباد توزیع کردیم.
وی یادآور شد: هدف از ایجاد قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا ویروس، جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان لرستان است.
مسئول قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا ویروس استان لرستان خاطرنشان کرد: مسئولان بسیج دانشجویی استان و دانشجویان بسیجی رشته‌های علوم پزشکی لرستان در قرارگاه مقابله با کرونا ویروس فعالیت دارند و اولویت فعالیتمان، مقابله با این ویروس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا بسیج دانشجویی لرستان ضدعفونی کننده بسیج دانشجویی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان