Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب فردیس از پلمب یک داروخانه متخلف به دلیل امتناع از توزیع محصولات ضدعفونی کننده خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن جهانشاهلو با اعلام این خبر افزود: از ابتدا شاهد تخلفاتی در نحوه توزیع محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده بودیم، اما قصد برخورد با عوامل داروخانه‌ها را نداشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: تاکنون بنا را بر این گذاشتیم که محصول را به دست داروخانه‌ها برسانیم، اما روز گذشته یک داروخانه در فردیس به دلیل عدم توزیع محصولات ضدعفونی کننده پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داروخانه پلمب استانی سیاسی ضدعفونی کننده توزیع محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد