Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@13:15:15 GMT

موردی از ابتلا به کرونا در کلانتری ها نداشته ایم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۰۳۹

موردی از ابتلا به کرونا در کلانتری ها نداشته ایم

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص وضعیت بهداشتی تحت نظرگاه های پلیس با توجه به شیوع کروناویروس گفت: از همان روز اول که بحث شروع ویروس کرونا منتشر شد ضد عفونی کردن تحت نظرگاه های کلانتری ها در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان این مطلب که تیم های تخصصی بهداری پلیس پایتخت کار ضد عفونی تحت نظرگاه ها را به طور ویژه انجام می دهند از آموزش به افسران تحقیق و مسوولان تحت نظرگاه ها خبر داد و گفت: خوشبختانه موارد و مراقبت های بهداشتی لازم به افسران و ماموران آموزش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه آیا موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کلانتری‌ها یا تحت نظرگاه ها گزارش شده یا نه؛ اعلام کرد: خوشبختانه تا این لحظه موردی از ابتلا یا موارد مشکوک به ویروس کرونا نداشته ایم.

سردار ظهیری از نصب بروشور و تراکت های آموزشی- بهداشتی برای مراجعان به کلانتری ها خبر و اعلام کرد: ضدعفونی کردن کلانتری ها از در ورودی گرفته تا میزها و تجهیزات و... در چندین مرحله در روز انجام می شود؛همچنین تراکت های آموزشی بهداشتی لازم درباره راههای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در ورودی کلانتری ها نصب شده تا شهروندان آنها را مد نظر قرار دهند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پلیس پیشگیری پایتخت سردار کیوان ظهیری وضعیت بهداشتی تحت نظرگاه های پلیس ویروس کرونا تیم های تخصصی بهداری پلیس پایتخت ویروس کرونا در کلانتری‌ها ضدعفونی کردن کلانتری ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ویروس کرونا تحت نظرگاه ها ویروس کرونا کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار گفت: دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه (روستای ساروق) مفقود شده اند که تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر سبزوار در حال جستجو برای پیدا کردن این کوهنوردان است.

ابوالفضل رفیعی افزود: بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، محور روستایی ساروق داورزن مسدود شد که با تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر، این مسیر بازگشایی و امداد رسانی به دو خودرو گرفتار در سیلاب، انجام شد.

وی گفت: سیل امروز همچنین یک پل در مسیر جاده روستایی بهانگر داورزن را تخریب و موجب انسداد این محور شد.




دیگر خبرها

  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه