Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@13:42:38 GMT

تماشای تلویزیون‌های اینترنتی رایگان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۵۶۵

تماشای تلویزیون‌های اینترنتی رایگان شد

رویداد۲۴ «محمد جواد آذری جهرمی» امروز (شنبه) در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: با توجه به اینکه ترافیک مصرفی تلوزیون‌های اینترنتی نیم بها محاسبه خواهد شد، ‌ ترافیک کلیه کلاس‌های آموزشی مجازی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، برای کاربران رایگان خواهد بود.

وزیر ارتباطات چند روز قبل نیز گفته بود: با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش‌وپرورش، امکانات ویژه‌ای را جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجوی عزیز، ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال قوت گرفت

آذری جهرمی چند روز قبل پس از اعلام خبر تعطیلی مدارس نیز پس از صحبت با مدیران تلوزیون‌های اینترنتی فیلیمو، آیو، نماوا و تیوا از رایگان بودن برنامه‌های بخش مخصوص کودکان خبر داد تا والدین به کمک برنامه‌های تلویزیونی بتوانند راحت‌تر کودکان خود را در خانه نگه دارند.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000ras خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر ارتباطات تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی پس از تصمیم کابینه برای تعطیلی تلویزیون الجزیره در سرزمین‌های اشغالی، به دفاتر این شبکه یورش بردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تلویزیون الجزیره پس از تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی این شبکه دیگر از سرزمین‌های اشغالی پخش نمی‌شود.

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از یورش پلیس این رژیم به دفاتر الجزیره در شهر قدس خبر داده و نیروهای اسرائیلی در حال ضبط وسایل آنها هستند.

 

.

 

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به نقل از دفتر نخست وزیر این رژیم گزارش داد که کابینه وزیران رژیم اسرائیل با بسته شدن شبکه الجزیره در فلسطین اشغالی موافقت کرده است.

لحظاتی بعد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیام ویدیویی گفت که به ریاست او در جلسه وزیران، حکومت متبوع او با اجماع به بسته شدن شبکه الجزیره در اراضی اشغالی فلسطین رای داده است.

رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

یک انجمن مطبوعاتی آمریکا تعطیلی الجزیره در اسرائیل را روزی سیاه برای رسانه توصیف کرد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که نماینده رسانه‌های خارجی در سرزمین‌های اشغالی، کرانه باختری و غزه است، تصمیم دولت رژیم صهیونیستی برای تعطیلی شبکه خبری الجزیره در اسرائیل را محکوم کرد.

این انجمن ضمن تاکید بر اینکه چنین مساله‌ای باید باعث نگرانی تمامی حامیان رسانه آزاد شود، افزود: این یک روز سیاه برای رسانه است. این یک روز سیاه برای دموکراسی است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش: چند نکته برای افزایش سرعت اینترنت
  • ۷۰ درصد مردم تلویزیون می‌بینند | نظرسنجی جدید تماشای برنامه‌ها اعلام شد
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران