Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@21:44:20 GMT

تعطیلی دانشگاه‌های غیردولتی تا پایان اسفند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۶۲۶

تعطیلی دانشگاه‌های غیردولتی تا پایان اسفند

آفتاب‌‌نیوز :

علی آهون منش روز شنبه اظهار داشت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی تا ۱۷ اسفندماه تعطیل شده اند، با این حال برای اینکه مشکلی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان شهرستانی در رفت و آمد به شهر خود پیش نیاید،‌ پیشنهاد تعطیلی تا پایان اسفند ماه مطرح شد.

وی شرط تعطیلی واحدهای غیردولتی را برگزاری کلاس های جبرانی در سال ۹۹ اعلام کرد و گفت: واحدهای اداری دانشگاه های غیردولتی مانند دانشگاه های دولتی همچنان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی درباره برگزاری کلاس های مجازی، تاکید کرد: تعدادی از واحدهای غیردولتی پهنای باند برای کلاس های مجازی ندارند که باید بعد از ایام نوروز نسبت به برگزاری کلاس های جبرانی اقدام کنند.

آهون منش افزود: آن دسته از مراکز غیردولتی که از امکانات آموزش الکترونیک برخوردار هستند، می توانند کلاس ها را به صورت مجازی برگزار کنند.

این مقام مسوول درباره تغییر تقویم آموزشی در ترم جاری، تاکید کرد: تغییر تقویم آموزشی بستگی به نظر وزارتخانه های علوم و بهداشت، شورای تامین استان و نحوه کنترل این ویروس تا فروردین ماه ۹۹ دارد.

به گفته آهون منش، در صورتی که بیماری تا فروردین ماه کنترل شود، نیازی به تغییر تقویم آموزشی نیست؛ در غیر این صورت این تقویم تغییر می یابد.

با اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی دانشگاه دانشگاه های غیردولتی کرونا دانشگاه ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند از جمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن برگزار شد.

او افزود: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.

حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند.

او افزود: امسال اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهر‌ها و روستا‌های استان، خصوصاً شهر و روستا‌های ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین