Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان از تشکیل ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان خبر داد.

 عباس رضایی با بیان اینکه برای خدمت رسانی بهتر و اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ساختاری در استانداری اصفهان ایجاد شده است، اظهار کرد: ستاد استانی پیشگیری از بیماری کرونا دارای یک هسته مرکزی و ۷ کمیته است و شامل مسوولان استان، نظامی و انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقرر شده است که این ستاد هر روز تشکیل جلسه داده و وضعیت و شرایط این بیماری در استان و اقدامات لازم برای پیشگیری از آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

رضایی با بیان اینکه در جلسه امروز ستاد مقرر شد پیشنهاد تعطیلی مدارس به ستاد ملی مبارزه و پیشگیری با بیماری کرونا در تهران داده شود، افزود: همچنین تعطیلی نماز جمعه نیز در این جلسه بررسی شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: باید سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد و با رعایت بهداشت فردی و شست و شوی مداوم دست‌ها از انتشار آن جلوگیری کرد.

استاندار اصفهان در ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا، گفت: این تغییر ساعت مشمول دستگاههای امدادی و خدمات رسان استان نخواهد بود و چنانچه ارباب رجوع در اداره‌ای حضور داشته باشد، کارمندان موظفند تا پایان وقت اداری پاسخگو باشند.

عباس رضایی ادامه داد: کلیه امکانات استان متعلق به آحاد مردم است و تمامی دستگاه‌ها موظفند همه امکانات و تجهیزات خود را در راستای مقابله با این بیماری با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کار گیرند.

وی به روسای کمیته‌های هفت گانه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، توصیه کرد در تصمیم‌گیری‌ها همه شهرستان‌های استان مد نظر قرار گرفته و صرفا بر روی شهر اصفهان تمرکز نشود.

رضایی اظهار کرد: دستگاه‌ها با بسیج امکانات موجود زمینه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، الکل، مواد ضد عفونی کننده در استان را فراهم کنند و دستگاه‌های نظارتی نیز بر نحوه توزیع این اقلام به منظور استفاده مصرف کننده واقعی نظارت کافی داشته باشند و با هر نوع احتکار و گران‌فروشی مقابله کنند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ نشاط و شادابی جامعه، تصریح کرد: با اقدامات پیشگیرانه و به موقع آرامش نسبی را جامعه ایجاد شود.

مدیریت ارشد استان خاطر نشان کرد: آحاد مردم و مسئولان ضمن حساس بودن نسبت به شیوع بیماری، حفظ امید، آرامش و فضای به دور از استرس را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند؛ زیرا آرامش و امید موجب تقویت سیستم دفاعی و ایمنی بدن انسان خواهد بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان بدن انسان بسیج دانشگاه علوم پزشکی ماسک بیماری کرونا ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد باقر خلفی گفت: همچنین از گردشگران انتظار داریم در این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه در این شرایط جوی پرهیز کنند.

وی گفت: بر این اساس نیروهای امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در جاده های این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خلفی افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی استان البرز آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب امدادرسانی و اسکان در البرز وجود دارد.

خلفی از رانندگان نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • مناظره‌ای در مورد حجاب