Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول محبت رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از مالکان مغازه‌ای در محل ناصر خسرو مقدار فراوانی مواد ضد عفونی کننده احتکار کرده است و همچنین مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه هفتم پلیس پیشگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی ظهر روز هشتم اسفند ماه برای دستگیری متهم و بازرسی از محل مذکور به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند ضمن دستگیری متهم مقدار فراوانی مواد ضد عفونی کننده احتکار شده و همچنین مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز کشف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از مغازه موصوف ۷۷ بطری ۵۰۰ میلی لیتری و ۵۹ بطری یک لیتری محلول ضد عفونی کننده و ۲۹ گالن ۲۰ لیتری مواد شیمیایی و ۵۷ گالن ۲۰ لیتری اسانس تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در مجموع یک هزار و ۸۱۷ لیتر مواد عفونی کننده غیر مجاز و احتکار شده کشف و جمع آوری شد.

وی افزود: متهم پس از تحقیقات اولیه و اعتراف به جرم ارتکابی به دادسرای جرایم پزشکی ودارویی معرفی شد.

کد خبر 4866253

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار ماسک طبی ناصرخسرو ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران انتخابات 98 شهر تهران محسن حاجی میرزایی قوه قضاییه دستگیری سارق تعطیلی مدارس تعزیرات حکومتی آلودگی هوا نیروی انتظامی محسن هاشمی مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطبش با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح ‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرائم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد