Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:59:28 GMT

بازداشت سارقان ۳ تن آهن آلات

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۰۲۳۷

بازداشت سارقان ۳ تن آهن آلات

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان احمدی رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه گفت: ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه چهارشنبه هفتم اسفندماه مأموران گشت کلانتری در خیابان فداییان اسلام در حال گشت زنی بودند که سه مرد به خودروی پلیس مراجعه و ادعا کردند از گاراژ آنها سرقت شده و دزدان را که در یک گاراژ دیگری کار می‌کنند، می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه تیم گشت انتظامی کلانتری با دریافت شکایت به تحقیقات میدانی پرداختند، افزود: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت: ۳ مرد با حضور در گاراژ مال باختگان ۴۰۰ کیلو آهن ضایعات، ۲ جک اتوبوس و غیره را بار خودرویشان زده و سرقت کرده‌اند که در ادامه گاراژی که دزدان در آن مشغول به کار بودند با کمک شاکیان پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران با حضور در گاراژ دزدان، هر سه سارق جوان را دستگیر و از مخفیگاه این دزدان ۴۰۰ کیلو آهن ضایعات سرقتی و ۲ جک اتوبوس را کشف کردند.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه متهمان علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به دو فقره سرقت دیگر از همین گاراژ اعتراف کردند، گفت: متهمان در مجموع به سرقت ۳ تن آهن ضایعات از گاراژ مذکور اعتراف کردند.

وی در پایان گفت: متهمان ۴۰ تا ۴۵ سال سن دارند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4866262

منبع: مهر

کلیدواژه: سارق دستگیری سارق کشف سرقت ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران انتخابات 98 شهر تهران محسن حاجی میرزایی قوه قضاییه دستگیری سارق تعطیلی مدارس تعزیرات حکومتی آلودگی هوا نیروی انتظامی محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

مهر در خبری نوشت:وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903185

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران