Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای روز دوم از هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگا با پیروزی بوروسیا دورتموند و جنجال‌‌‌آفرینی هواداران بایرن مونیخ در جریان بازی پرگل‌ تیم‌شان مقابل هوفنهایم پیگیری شد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگای آلمان امروز (شنبه) چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ صدرنشین میزبان خود هوفنهایم را با نتیجه پرگل 6 بر صفر در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ثبت شانزدهمین برد باواریایی‌ها، سرژ گنابری در دقیقه دوم، جاشوا کیمیچ در دقیقه 7، جاشوا زیرکزی در دقیقه 15، فیلیپه کوتینیو دو بار در دقایق 33 و 47 و لئون گورتزکا در دقیقه 62 گلزنی کردند تا این تیم 52 امتیازی شود و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کند.

این بازی اما دستخوش حوادث و جنجال‌هایی غیرمنتظره بود، جنجالی که به خاطر توهین هواداران بایرن مونیخ به دیتمار هوپ، مالک باشگاه هوفنهایم با نمایش بنرهای توهین‌آمیز علیه او آغاز شد و ادامه‌دار شدن آن در نهایت سبب توقف بازی در دقیقه 78 شد. با وجود تلاش تمامی عوامل باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم هانسی فلیک گرفته تا حسن صالح حمید زیچ (مدیر ورزشی)، کارل هاینتس رومنیگه (مدیر اجرایی) و حتی اولیور کان (عضو هیئت رئیسه) هواداران بایرن مونیخ دست از رفتارهای اهانت‌آمیز خود برنداشتند و به این ترتیب داور دستور توقف بازی را داد و به این ترتیب بازیکنان به رختکن برگشتند.

بعد از چند دقیقه توقف، بازیکنان دو تیم به زمین بازی برگشتند، اما آنها در اعتراض به رفتار هواداران بایرن مونیخ به جای ادامه دادن به بازی تنها توپ را میان یکدیگر پاسکاری کردند و در همین حال رومنیگه نیز در کنار زمین از دیتمار هوپ دلجویی می‌کرد. به این ترتیب 12 دقیقه پایانی بازی با رضایت داور تنها صرف خوش‌وبش کردن بازیکنان در زمین بازی و رد و بدل شدن توپ میان آنها شد تا به این شیوه پاسخی به هواداران اهانت‌کننده بایرن مونیخ که حاضر نشدند دست از رفتار خود بردارند، داده باشند. این نخستین بار و بایرن مونیخ هم تنها تیمی در آلمان نیست که هوادارانش نسبت به هوپ چنین رفتارهایی را نشان می‌دهند.

و اما در دیگر بازی مهم امشب بوندس‌لیگا، بوروسیا دورتموند با تک گل جیدون سانچو در دقیقه 15 میهمان خود فرایبورگ را شکست داد و 48 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

در سایر بازی‌ها ماینتس با نتیجه 2 بر صفر از سد پادربورن گذشت و آگزبورگ هم در خانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب بوروسیا مونشن‌گلادباخ شد.

براساس این گزارش، در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران، شالکه میهمان کلن خواهد بود.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوندس‌لیگا بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا بایرن مونیخ بوندس لیگا بایرن مونیخ هواداران بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏

به گزارش "ورزش سه"، آلیانز آرنا فردا شب میزبان یکی از مهمترین ‏دیدارهای این فصل فوتبال اروپاست.‏

بایرن مونیخ با هدایت توماس توخل به مصاف رئال مادرید می‌رود. ‏این اولین تقابل مربیان دو تیم نیست. آنها تا کنون بارها در لیگ ‏قهرمانان اروپا و در فوتبال آلمان مقابل هم قرار گرفته‌اند و بررسی ‏آماری نشان می‌دهد توخل در تقابل‌های رو در رو بهتر از کارلتو کار کرده ‏است. ‏

توخل به آمار بازی‌هایش مقابل رئال امیدوار است

توماس توخل در بازی‌های رو در رو با بایرن مونیخ آمار خوبی دارد. او ‏با تیم‌های مختلف تا کنون 8 بار مقابل رئال بازی کرده و در این مدت ‌‏3 بار پیروز شده، 4 بار به تساوی رسیده و تنها یک بار باخته است. ‏

توخل زمانی که مربی دورتموند بود، دو بار با رئال در چمپیونزلیگ 17-‌‏2016 مساوی کرد و زمانی که هدایت پی‌اس‌جی را بر عهده داشت، در ‏فصل 20-2019 یک بار رئال را برد و در بازی دوم هم مقابل آنها به ‏تساوی رسید. او با چلسی در نیمه‌نهایی فصل 21-2020 با رئال یک ‏تساوی و یک پیروزی به دست آ

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین