Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:15:46 GMT

ادامه لیگ‌های برتر تابع مصوبات وزارت بهداشت است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۰۶۸۴

ادامه لیگ‌های برتر تابع مصوبات وزارت بهداشت است

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با تشکر از تلاش‌های فدراسیون پزشکی ورزشی و مجموعه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ورزش کشور گفت: خوشبختانه از ابتدای شیوع این ویروس با تصمیماتی که در ستاد وزارتخانه گرفته شد با همکاری و همیاری با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در مجموعه ورزش کشور با محوریت فدراسیون پزشکی ورزشی راه اندازی شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه اخبار خوبی از کنترل و پیشگیری از کرونا در محیط‌ها و باشگاه‌های ورزشی شنیدیم و امیدوارم با دقت و سرعت و همکاری همه دست اندرکاران و مدیران ورزشی تمامی دستورات و برنامه‌های ستاد پیشگیری مقابله با ویروس کرونا پیاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلطانی فر تاکید کرد: تمامی ادارت کل استانها، فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هستند و نباید کوتاهی صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره ادامه مسابقات لیگ برتر تیم‌های مختلف گفت:: ما تابع مصوبات وزارت بهداشت و تصمیمات ستاد ملی کشوری هستین و تاکید وزارت بهداشت برگزاری مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار مسعود سلطانی فر فدراسیون پزشکی ورزشی شیوع کرونا لیگ برتر کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار مقابله با ویروس کرونا وزارت بهداشت ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد