Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،خدیوی،مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه از راه اندازی بخش ویژه‌ای جهت ارائه دروس به صورت غیرحضوری  با توجه به شیوه ویروس کرونا خبرداد و گفت: ایجاد فضایی جهت ارائه مطالب کلاس در قالب فایل‌های صوتی، ویدئویی، متنی، پاور پوینت و...؛ امکان حضور و غیاب در کلاس‌های آفلاین از طریق تاریخ دقیق مشاهده فایل‌ها و میزان تقریر‌های نوشته شده طلاب؛ ایجاد محیطی برای ثبت و دسته بندی مطالب علمی تولید شده به صورت دیجیتال از اهداف اصلی راه اندازی این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که این امکانات فقط برای شرایط بحرانی کنونی نبوده و همیشه قابل استفاده خواهد بود در مورد نحوه عملکرد سامانه افزود: مطالب از ۲ طریق در اختیار طلاب قرار می‌گیرد:از جمله این که فایل‌هایی صوتی که مرکز مدیریت به ازای هر درس ارائه می‌دهد، بنابراین طلاب سراسر کشور می‌توانند دروس خود را از این طریق دریافت نمایند و همچنین فایل‌هایی که به ازای هر کلاس ارائه می‌شود، بنابراین اساتید می‌توانند فایل‌های اختصاصی را فقط برای طلاب کلاس خودشان ارائه نمایند.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه با اشاره به این که چرا کلاس‌ها به صورت ویدئویی و آنلاین برگزار نمی‌شود،گفت: پخش چند هزار کلاس روزانه، برای چند ده هزار طلبه، به صورت آنلاین نیازمند پهنای باند و امکانات سخت افزاری و نرم افزار ویژه است،که هم اکنون این امکانات وجود ندارد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا حوزه علمیه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • دوران حفظ کردن دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • عشق معلمی دَربیابان
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست