Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا» خواستگار سابق به خاطر انتشار تصاویر خصوصی دختری که به او جواب رد داده بود در سمنان دستگیر شد.

به گزارش رکنا، رییس پلیس فتا استان سمنان گفت: خواستگار سابق دختری که اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی وی کرده بود، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین صادقی روز شنبه به خبرنگاران گفت: در پیگیری یک فقره پرونده قضایی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی در شبکه های اجتماعی از سوی پلیس فتا، پس از اقدامات لازم برای شناسایی متهم و پیگیری وی در شبکه های اجتماعی، با توجه به اظهارات و ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های مقدماتی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، مجرم به پیوست ادله دیجیتال مجرمانه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متهم در ابتدا قصد فریب پلیس را داشت که پس از بازجویی ها و ارائه ادله اعتراف کرد که در گذشته خواستگار شاکی بوده و عکس های منتشر شده مربوط به زمان نامزدی آنها است.

رییس پلیس فتا استان سمنان تصریح کرد: پرونده تکمیلی به همراه متهم برای ادامه سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شده است.

سرهنگ صادقی یادآور شد: کاربران شبکه های اجتماعی از به اشتراک گذاشتن تصاویر شخصی و خانوادگی خود و همچنین ذخیره فایل های شخصی بر روی سیستم های رایانه ای متصل به اینترنت حتی برای افراد قابل اعتماد خودداری کنند.

وی تاکید کرد: کاربران می توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir از مطالب آموزشی این سایت استفاده کنند و در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و مجرمانه، از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت های سایبری آن را اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس پلیس فتا اخبار حوادث سمنان شوم حوادث سمنان انتشار تصاویر خصوصی خواستگار کینه جو دختر مورد علاقه اخبار سمنان کرونا عکس فیلم ویروس بیمارستان درگذشت حوادث تهران اخبار تهران تلگرام مبارزه پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان

به گزارش «تابناک»، سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد