Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم گل گهر، پرسپولیس را شانساول قهرمانی می داند.

طرفداری- یونس شاکری، مهاجم گل گهر سیرجان، درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال و اینکه برخی معتقدند گل‌گهر با خوش‌شانسی به برتری رسید، اظهار داشت:

استقلال جزو تیم‌های پرقدرت لیگ برتر است و انصافاً در این بازی، چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها استقلال هستند و اگر موقعیت خوبی داشتند، به خاطر این است که تیم خوبی دارند. ما هم چند فرصت خوب داشتیم و می‌توانستیم با نتیجه‌ای بهتر استقلال را شکست دهیم. خودم هم می‌توانستم دو گل به استقلال بزنم.

به گزارش تسنیم؛ وی درخصوص شانس بقای تیم گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر فوتبال تصریح کرد:

رقابت بین تیم‌های پایین جدول فشرده است و همه تیم‌ها می‌جنگند تا به هدف‌شان برسند. پیروزی پارس جنوبی مقابل تراکتور هم این رقابت را فشرده‌تر کرد. با این حال به تیم خودمان اعتقاد دارم و قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم.

مهاجم گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم می‌تواند به قهرمانی لیگ نوزدهم دست یابد، گفت:

پرسپولیس فاصله زیادی با سایر مدعیان پیدا کرده و واقعاً تیم فوق‌العاده‌ای است. آنها تاکنون نتایج خیلی خوبی گرفته‌اند و فکر می‌کنم این فصل هم قهرمان شوند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر سیرجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی به‌عنوان اصلی‌ترین مهاجم فصل استقلال که با پوشیدن شماره هفت آبی‌پوشان، از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نیز محسوب می‌شود، با زدن 6 گل بهترین گلزن فصل آبی‌ها است و بلانکوی آرژانتینی با 5 گل پشت سر او قرار گرفته است.

محمدی در شرایطی موفق شده 6 گل برای استقلال به ثمر برساند که هر شش گل برای آبی‌های پایتخت‌نشین در ورزشگاه آزادی به ثمر رسیده و این مهاجم هنوز موفق نشده در خارج از خانه برای استقلال گلزنی کند.

او در این زمینه در جدول گلزنان در رده دوم قرار گرفته و تنها رحمان جعفری مهاجم سابق شمس آذر قزوین و فعلی تراکتور است که توانسته 7 گل در بازی‌های خانگی به ثمر برساند تا از محمدی پیشی گرفته باشد.

البته این موضوع باعث قوت قلب نکونام در ادامه مسیر خواهد شد چرا که 3 بازی از 5 مسابقه باقی‌مانده استقلال در پایان فصل قرار است در خانه برگزار شود که این سه حریف قرار است تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد و گل‌گهر باشند که در مسائل دفاعی، از تیم‌های مستحکم و سازمان‌دهی شده لیگ محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین