Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله زاده، سرپرست جدید مدیرعاملی باشگاه استقلال که مهمان برنامه تلویزیونی ورزشگاه شبکه پنج سیما بود در یک ارتباط تلفنی با عبدالرضا موسوی، عضو سابق هیات مدیره استقلال به درگیری لفظی پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی فتح الله زاده، سرپرست جدید مدیرعاملی باشگاه استقلال ( از محبوب ترین مدیران عامل تاریخ باشگاه استقلال ) پس از آن که جمعه شب در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش حاضر شد ، شنبه شب به برنامه ی ورزشگاه شبکه پنج رفت تا به پرسش های مربوط به پست جدیدش در باشگاه استقلال پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاید یکی از حاشیه ای ترین بخش های این برنامه آن جایی بود که عبدالرضا موسوی، عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط زنده تلفنی با برنامه، با علی فتح الله زاده وارد بحث شد.

هر دو طرف روی آنتن زنده به گفتگوی چالشی با یکدیگر پرداختند اما شاید با توجه به کسوت و تجربه ی فتح الله زاده، نوع برخورد عجیب و دور از انتظار سرپرست استقلال برای مخاطبان این برنامه عجیب و غیرقابل باور بود.

او در پاسخ به پرسش موسوی عضو مستعفی هیات مدیره استقلال ، یک جمله را چندین بار تکرار کرد که :

تو در حد و اندازه ای نیستی که …

برخی از هواداران باشگاه استقلال در پیام های خود در فضای مجازی عنوان کردند که از علی فتح الله زاده به عنوان یکی از محبوب ترین و کارگشاترین مدیران عامل تاریخ باشگاه استقلال انتظار دارند با صبر و تامل بیشتری در برخورد با حاشیه هایی که در چند فصل اخیر برای استقلال ایجاد شده است برخورد کند تا در سایه این صبر و بردباری بتواند مشکلات استقلال را تا رسیدن به منزل مقصود برای این تیم حل و فصل کند.

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فتح الله زاده استقلال عبدالرضا موسوی فتح الله زاده لیگ برتر باشگاه استقلال فتح الله زاده پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی