Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعطیل شدن لیگ برتر هندبال آقایان و فوتبال بانوان و تغییر زمان بازی ذوب‌آهن و شهر خودرو از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 10 اسفند ماه علاوه بر این‌که لیگ‌های هندبال و فوتبال بانوان به دلیل کرونا تعطیل شد، خبر‌هایی مبنی بر استعفای مدیر عامل سپاهان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ از دقایقی پیش خبر استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان مطرح شده است؛ رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان با تأیید خبر فوق افزود: اعضای هیأت‌مدیره به این نتیجه رسیدند که بنده به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان تا تصمیم‌گیری درباره مدیریت باشگاه فعالیت کنم.

وی درباره علت استعفای تابش نیز تصریح کرد: به نظر می‌رسد علت استعفای تابش مسائل شخصی بوده باشد و موضوع ارتباطی به مسائل باشگاه نداشته است.

نیکفر درباره زمان مشخص شدن مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان نیز گفت: طی یکی دو روز آینده درباره مدیرعامل جدید این باشگاه در هیأت‌مدیره تصمیم‌گیری خواهد شد.

✅ با توجه به درخواست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و موافقت میزبان و سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم شهر خودرو مشهد و ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیست و دوم لیگ برتر به جای روز یک‌شنبه ۱۸ اسفند در روز جمعه ۱۶ اسفند ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

✅ فدراسیون هندبال به جهت شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت بازیکنان هندبال، تمامی رقابت‌های هندبال در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان را تعطیل کرد.

بر این اساس و به جهت اینکه حفظ سلامت بازیکنان هندبال در اولویت فدراسیون می‌باشد، تمامی رقابت‌های هندبال تا پایان سال 98 تعطیل می‌شود؛ تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از اصفهان در لیگ برتر هندبال آقایان حضور دارند.

✅ به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در استان اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و فعالیتی در آن‌ها انجام نمی‌شود.

این دستور از وزارت بهداشت ارسال شده و باید آن‌را اجرا کرد، تمهیدات لازم برای هزینه‌هایی که اعضای باشگاه‌ها پرداخته‌اند در آینده اندیشیده می‌شود تا باشگاه‌ها و مردم با ضرر و زیان مواجه نشوند.

✅ ذوبی‌های اصفهان یک روز پس از دربی نصف جهان در دیداری تدارکاتی برابر رضوانی کاشان قرار گرفتند و با نتیجه 5 بر صفر پیروز شدند؛ در این دیدار 2 گل این تیم را مارکوویچ هافبک تازه وارد صربستانی و سجاد آقایی سه گل به ثمر رساندند.

میودراگ رادولوویچ سرمربی ذوب‌آهن در این دیدار از بازیکنانی که بازی نکرده‌اند، استفاده کرد تا آن‌ها هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

✅ به دلیل شیوع ویروس کرونا هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه برگزار نشد و براساس اعلام سازمان لیگ تمامی مسابقات تعطیل شده است.

قرار است ادامه رقابت‌های لیگ برتر سال آینده برگزار شود، در حال حاضر تیم شهرداری بم صدرنشین است و این تیم با قهرمانی فاصله زیادی ندارد؛ سپاهان و ذوب‌آهن نیز نمایندگان اصفهان در لیگ برتر فوتبال بانوان هستند.

✅ دکتر عباسعلی ربیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت چند بازیکن تیم سپاهان اظهار داشت: چند بازیکن ما دچار علائمی شبیه سرماخوردگی‌هایی شدند که حتی ممکن است دستگاه گوارشی را هم دچار مشکل کند. با توجه به شرایط و اضطراری که در جامعه به خاطر ویروس کرونا به وجود آمده و نگرانی‌هایی فکری که هست، آن‌ها را تحت معاینات پزشکی قرار دادم.

ربیعی در ادامه عنوان کرد: علی قربانی و شایان ‌مصلح را در بیمارستان سعدی اصفهان مورد بررسی قرار دادیم و خدا را شکر مشکلی نبود. آن‌ها داروهای معمولی برای سرماخوردگی و علائم دستگاه گوارش دریافت کردند و به منزل رفتند. تنها به لحاظ احتیاط، عاقلانه این بود که وضعیت این دو بازیکن بررسی شود. این کار در بیمارستان انجام و خوشبختانه مساله حل شد.
وی در خصوص وضعیت سجاد شهباززاده اضافه کرد: شهباززاده ۲۴ ساعت قبل از بازی مختصری علائم‌ سرماخوردگی پیدا کرد که همان موقع برایش درمان علامتی انجام دادیم. بعد از مسابقه هم به منزلش رفتیم و کارهای درمانی را انجام دادیم شرایطش خوب شد.
پزشک سپاهان در خصوص وضعیت محسن مسلمان تشریح کرد: این‌ بازیکن هم ۴۸ ساعت قبل از مسابقه علائم سرماخوردگی داشت و به همین خاطر او را از لیست مسابقه با ذوب‌آهن خارج کردیم اما مشکل خاص و حادی ندارد.

وی افزود: اینکه اصرار داریم مسابقات لیگ به تعویق بیفتد به خاطر همین مسائل است. یک ویروس سرماخوردگی معمولی در اردوی تیم ما ظاهر شده و طبیعتا بازیکنان دچار آن می‌شوند. حدود یک هفته پیش محمد کریمی درگیر این مسئله شد و بعد از آن سعید آقایی با این مشکل رو به رو شد. به هر حال طبیعی است که بازیکنان از هم این بیماری را می‌گیرند.

این پزشک خاطر نشان کرد: ما به خاطر نگرانی‌های اخیر، اصرار داشتیم مسابقات لیگ هم مانند بقیه کارهای جمعی تعطیل شود. وقتی در اردوی یک ‌تیم، یک نفر بیمار می‌شود همه با هم غذا می‌خورند، سوار هواپیما می‌شوند و... پس طبیعی است که این بیماری به همه منتقل شود.

پزشک سپاهان در مورد وضعیت مهاجم برزیلی این‌ تیم گفت:کی‌روش استنلی علائم تنفسی نداشت و علائم او کاملا گوارشی بود که حتی شاید احتمال دارد مسمومیت باشد.ما تنها به لحاظ احتیاط دو نفر از بازیکنان که علائم بیشتری داشتند را مورد معاینه قرار دادیم و الان هم خداراشکر هیچ مشکلی ندارند.

ربیعی عنوان کرد: قاطعانه می‌گویم؛ مسائلی که در تیم ما اتفاق افتاده تنها یک سرماخوردگی معمولی بوده و در کل وضعیت اردوی تیم ما خوب است و شرایط حاد و اضطراری نیست. مورد نگران کننده‌ای وجود ندارد ولی ما به عنوان کادر پزشکی وظیفه داریم مراقبتهای خاص و بررسی‌های لازم را انجام بدهیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان سپاهان ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ورزش بانوان والیبال باشگاه سپاهان فوتبال بانوان لیگ برتر تعطیل شد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته مسابقات و داوران فدراسیون هندبال، اسامی داوران، ناظران و همچنین نمایندگان فدراسیون در مسابقات هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران را اعلام کرد که به این شرح است:   * نفت و گاز گچساران - پرواز هوانیروز   داوران: عرفان شکیبا – صلاح الدین کریمیان   نماینده فدراسیون: عبدالصائب نکویی   ناظرفنی: محمد وطن   * صنعت مس کرمان - زغال سنگ طبس    داوران: بهزاد قندی – میلاد زارع   نماینده فدراسیون: کاظم عربی   ناظر فنی: سید حسین حسینی   * سپاهان نوین - گیتی‌پسند اصفهان    داوران: حمید حسین زاده – ایرج حبیبی   نماینده فدراسیون: اردشیر مستاجران   ناظر فنی: علیرضا سلیمانی   * فولاد مبارکه سپاهان - پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد    داوران: حامد دربهانی – افشین خراسانی    نماینده فدراسیون: مجید شجاع   ناظر: سیف الله حیدرپور   * نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - فرازبام خائیز دهدشت    داوران: مهدی قالب تراش – محمد علی قاسمی   نماینده فدراسیون: صارم بنکداری   ناظر فنی: بهنام جمشیدی   * آلومینیوم اراک - پیکان خراسان    داوران: جواد یزدانیان – محمد امین رضایی    نماینده فدراسیون: سید مهدی ترابی   ناظر فنی: فرامرز می‌آبادی   مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان، فردا، دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت، برگزار می‌شود.  ­

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین