Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@20:39:23 GMT

کشف پنج‌ تن فرآورده گوشتی فاسد در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۳۶۴۰

کشف پنج‌ تن فرآورده گوشتی فاسد در همدان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح دراین‌باره بیان کرد: تیم گشت کلانتری ۱۷ مریانج حین گشت زنی در میدان کربلا به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۲۳ گونی حاوی یک‌تن فرآورده گوشتی فاسد کشف شد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس دام‌پزشکی و نماینده معاونت سلامت، در بازرسی از انباری که این فرآورده‌های گوشتی در آن دپو شده بود، چهار تن دیگر فرآورده گوشتی فاسد کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد: قبل از خرید و مصرف هرگونه کالا به‌خصوص کالاهای سلامت‌محور و پروتئینی به سالم بودن و تاریخ انقضای آن توجه کنند.

کشف انبار احتکار لوازم‌خانگی در اسدآباد

سردار کامرانی صالح گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر این‌که فردی در شهرستان اسدآباد و در منزل خود اقدام به احتکار تعداد زیادی انواع لوازم‌خانگی کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حصول اطمینان از صحت موضوع و کسب دستور قضائی، مأموران پلیس آگاهی با همراهی کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به آدرس اعلامی مراجعه و در بازرسی از منزل این فرد ۳۰۲ دستگاه انواع لوازم‌خانگی شامل یخچال فریزر، آبگرمکن دیواری و ایستاده، کولرآبی، بخاری گازی و اتو که احتکار شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: پس از هماهنگی با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، تمامی لوازم توقیفی تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شد.

کشف میلیاردی پارچه قاچاق در بهار

سردار کامرانی صالح گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهار هنگام کنترل مسیرهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳ طاقه پارچه قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کامرانی صالح با اشاره به این‌که ارزش کالای کشف‌شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: مبارزه با ورود هرگونه کالای قاچاق نیازمند عزم ملی است و در کنار اجرای مأموریت‌های سخت‌افزاری پلیس، از شهروندان نیز درخواست می‌شود از خرید هرگونه کالاهای بدون مجوز و قاچاق خودداری کنند.
 

کد خبر 488019 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان همدان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان همدان کامرانی صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز