Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@12:46:25 GMT

روند کاهشی قربانیان ویروس کرونا در چین

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۴۱۲۵

روند کاهشی قربانیان ویروس کرونا در چین

به گزارش ایرنا، مقام‌های وزارت بهداشت چین همچنین اعلام کردند که با احتساب این ۳۵ تن، شمار جان‌باختگان به بیماری کووید ۱۹ به ۲ هزار و ۸۷۰ نفر رسیده است.

برپایه گزارش مقام‌های چین، همچنین روز شنبه ابتلای ۵۷۳ نفر جدید به بیماری کرونای جدید تأیید شد و به این ترتیب شمار مبتلایان قطعی به این بیماری به ۷۹ هزار و ۸۲۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**کره جنوبی

براساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در کره جنوبی، در این کشور ۳۷۶ نفر دیگر  در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شده‌اند. مجموع مبتلایان به این بیماری ویروسی در این کشور به ۳ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

**اکوادور

در همین ارتباط، مقام‌های کشور اکوادور نیز از نخستین مورد ابتلا به کرونای جدید در این کشور خبر دادند.

براساس این گزارش، این فرد مبتلا یک زن ۷۰ ساله است که ۱۴ فوریه از اسپانیا عازم اکوادور شده بود.

در همین ارتباط "لینین مورینو" رییس جمهوری اکوادر در توئیتر در واکنش به ثبت نخستین مورد به بیماری کرونای جدید در کشورش نوشت: با تکیه بر کارشناسان و سیستم بهداشتی، می‌توان شرایط را کنترل کرد. بنابراین لازم است با حفظ آرامش و رعایت نکات بهداشتی موجب کاهش انتشار این بیماری مسری شد.

نخستین مورد از ابتلا به بیماری کرونای جدید در امریکای لاتین در برزیل و مکزیک مشاهده شد.

مقام‌های بهداشتی مکزیک در این باره اعلام کردند که سه تن که به تازگی از ایتالیا بازگشته‌اند، مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

**لوکزامبورگ

 وزارت بهداشت لوکزامبورگ روز شنبه نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا را در این کشور تأیید کرد.

این وزارت‌خانه اعلام کرد که فرد مبتلا به کرونا مرد ۴۰ ساله است که به تازگی به ایتالیا سفر کرده و از طریق فرودگاه شارلروی بلژیک بازگشته است.

ایتالیا در اروپا به کانون انتشار ویروس کرونا تبدیل شده بطوری که براساس گزارش مقام‌های بهداشتی این کشور شمار مبتلایان قطعی به کرونا به یکهزار نفر رسیده و تاکنون ۲۹ نفر نیز  جان باخته‌اند.

**پاکستان

ظفر میرزا وزیر بهداشت پاکستان نیز از ابتلای ۲ فرد جدید به بیماری کرونا در این کشور خبر داد.

با احتساب این افراد، شمار افراد مبتلا به این بیماری ویروسی به چهار نفر افزایش یافته است.

میرزا افزود که شرایط جسمی دو فرد یاد شده خوب گزارش شده و یکی از آنان درحال ترخیص از بیمارستان است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی در این خصوص وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

منبع: الف

کلیدواژه: بیماری کرونا ویروس کرونا کرونای جدید نخستین مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403) بازار آزاد ارز تهران، نرخ دلار آمریکا به عبور از مرز 60 هزار تومان به دامنه پنجاه هزار تومان کاهش یافته است. روندی که به گفته کارشناسان ارزی و فعالان بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر تخلیه هیجانات و ریسک های سیاسی و منطقه ای، اخباری مبنی بر احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و همچنین آمار خوب صادرات نفتی شکل گرفته است و پیش بینی ها از تداوم آن طی روزهای آتی حکایت دارد.

از سوی دیگر؛ نرخ اسکناس دلار آمریکا در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران به عنوان نرخ مورد تایید سیاست گذار ارزی به رقم 44359 تومان رسیده است و نرخ حواله دلار این مرکز این 41418 تومان شده است. همچنین قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله 47454 و نرخ حواله یورو نیز 44308 تومان تعیین شده است.

کاهش قیمت دلار در بازار آزاد ارز در حالی است که خبرها از این بازارها نشان می دهد که خریداری در بازار حضور ندارد و بسیاری نیز به دنبال فروش دلارهای خانگی هستند. 

سکه به ۴۰ میلیون نزدیک شد

اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرده است تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افت یک میلیون و 700 هزار تومانی به رقم 40 میلیون تومان رسیده است که این نرخ نسبت به قله 46 هزار تومانی هفته های اخیر، کاهش معناداری دارد. هرچند علاوه بر افت نرخ ارز، عامل دیگری نیز در ریزش بهای سکه نقش دارد و آن کاهش بهای جهانی طلاست.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 37 میلیون تومان کاهش داشته است و هر نیم سکه نیز 23 میلیون و 500 هزار تومان ارزش گذاری شده است. هر ربع سکه نیز در بازار تهران 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد