Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون ۸۲۵۸۸ تن در جهان به ویروس کرونا آلوده شده اند. این در حالی است که ۲۸۱۴ تن از این تعداد جان خود را از دست داده و ۳۳۳۴۵ تن دیگر نیز بهبود یافته اند. در کشور چین که کرونا از آن شیوع پیدا کرده است تاکنون ۷۸۵۱۴ تن به این ویروس مبتلا شده اند که ۲۷۴۷ تن از آن جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین افراد مبتلا به این ویروس در کشور‌های چین، کره جنوبی و ایتالیا  بوده اند.

این در حالی است که تعدادی از جان باختگان ویروس کرونا پزشک و پرستارانی بوده اند که برای درمان بیماران در خط مقدم مبارزه با این ویروس در بیمارستان‌ها مشغول بکار بوده اند. اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عکس العمل یک پزشک چینی پس از بهبودی حال چند بیمار کرونایی در یکی از بیمارستان‌های این کشور را به تصویر می‌کشد. این پزشک که هویتش مشخص نشده پس از اطمینان از بهبودی حال چند بیمار مبتلا به کرونا در حالی که از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت در داخل راهروی بیمارستان عکس العملی جالب را از خود نشان داد. محل تهیه این ویدئو بیمارستانی در آنهویی چین بوده است. بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی چین این پزشک و دستیارش پس از اطمینان از بهبودی حال شش بیمار مبتلا به کرونا در داخل راهروی بیمارستان شادی خود را با سایر پرسنل به اشتراک گذاشتند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با استقبال گسترده کاربران چینی قرار گرفت و بسیاری از کاربران با دادن القابی مانند "قهرمان" و " فرشته " پزشکان و پرستاران را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کابران در کامنتی نوشت: «خیلی خوشحالم که می‌بینم پزشکان برای نجات یافتن جان بیماران اینچنین خوشحال می‌شوند. باید این را بدانیم که آن‌ها جان خود را برای نجات بیماران کرونایی به خطر می‌اندازند. خدمت به بشریت، خدمت به سیاره زمین.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین کرونا ویروس چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود

روح اله کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت اظهار کرد: طی تماس شهروندان با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ این شهرستان مبنی بر غرق شدگی پسر ۶ ساله در کانال آب اطراف شهرستان مرودشت سریعا تکنسین‌های پایگاه اورژانس کوشکک به محل مورد نظر اعزام شدند.

 او افزود: بیمار بدون هرگونه علائم حیاتی و تنفسی بود و نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان بلافاصله عملیات احیاء تنفسی و ریوی را شروع کردند.

کریمی بیان کرد: با تلاش نیرو‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ عملیات احیاء به سرعت و بدون وقفه و با موفقیت انجام شد و حدود ۳۰ دقیقه پس از احیاء، تنفس بیمار بازگشت.

او افزود: بیمار سریعا توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت انتقال یافت و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار گرفت. 

مرودشت در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • یک فایده جالب داروی کاهش وزن
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه