Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@04:00:56 GMT

۳۹ نفر از مبتلایان کرونا در کاشان بهبود یافتند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۴۴۶۴

۳۹ نفر از مبتلایان کرونا در کاشان بهبود یافتند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان مرکز پذیرش و درمان بیماران مشکوک به کرونا ویروس جدید انتخاب شده است، مسئولین ذی‌ربط در این بیمارستان بخش‌های مربوط به بیماران مشکوک به کرونا ویروس را خیلی سریع آماده کردند.

محمد حاجی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جلسات تخصصی، اجرایی و اقدامات لازم در زمینه کرونا ویروس جدید برگزار شده است، اظهار کرد: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی نیز کارها و فعالیت‌های تخصصی مربوط به بیماری کووید ۱۹ را با حساسیت خاصی انجام می‌دهند و موضوع کرونا را بسیار جدی بررسی و پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اعلام ابتلای افراد به ویروس جدید کرونا در شهر قم بلافاصله جلسات بحران بهداشت و درمان با حضور مسئولین ذی‌ربط تشکیل شد، آگاهی دادن، انجام اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با کووید ۱۹ نیز به شدت افزایش پیدا کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان مرکز پذیرش و درمان بیماران مشکوک به کرونا ویروس جدید انتخاب شده است، توضیح داد: مسئولین ذی‌ربط در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بخش‌های مربوط به بیماران مشکوک به کرونا ویروس را از حضور در اورژانس تا بخش‌های ایزوله بستری عفونی و مراقبت‌های ویژه بسیار سریع آماده کرده‌اند و در حال تلاش برای مبارزه با کووید ۱۹ هستند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی دقیق و به جا تا کنون همه بیماران عادی و بدحال را در شهرستان کاشان پذیرش کرده‌ایم، افزود: کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهید بهشتی خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و مراقبتی را با دقت فراوان و تلاش شبانه‌روزی به بیماران ارائه می‌کنند تا کرونا ویروس جدید کنترل شود، افرت باید از شرکت در اجتماعات، مراسم‌های مختلف و اماکن شلوغ خود داری و تا اعلام پایان بحران درمنزل بمانند و این بهترین کمک از طرف مردم خواهد بود.

حاجی جعفری با تاکید اینکه تا کنون ۳۹ نفر از بیماران بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند، تصریح کرد: درمان بیماران مدام و هر روز توسط همکاران حوزه سلامت پیگیری می‌شود و هر روز تمامی اقدامات و نواقص احتمالی در بیمارستان با حضور همه مسئولین بیمارستان شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی کاشان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه با یک هدف واحد که کنترل هر چه سدیع‌تر بیماری است، انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بیماران در مرحله اول توسط پزشکان گروه بالینی عفونی دانشگاه پذیرش و درمان خواهند شد، اکثر فعالیت‌های مربوط به بیماران مشکوک به کرونا ویروس را مدیر گروه، پزشکان و دستیاران گروه عفونی، داخلی، طب اورژانس، بیهوشی و رادیولوژی را با کوششی بی‌وقفه انجام می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: مسئولین ذی‌ربط شهرستان کاشان اقدامات لازم را به دنبال درخواست دانشگاه علوم پزشکی بسیار جدی انجام داده و اقدامات محدودکننده شهری را زودتر از اکثر شهرها شروع کردند و این دانشگاه از حدود یک ماه پیش با شیوع موج کرونا ویروس در چین آغاز شده است.

کد خبر 412918

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا ویروس کرونا بهبود بیماری دانشگاه علوم پزشکی کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیماران مشکوک به کرونا ویروس بیمارستان شهید بهشتی کرونا ویروس جدید مسئولین ذی ربط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.

محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)