Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سهیلا جلودار زاده، درباره وضعیت کارگران در خصوص مقابله با بیماری و کرونا و دسترسی آنان به مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده گفت: روز دوشنبه جلسه‌ای بابت بررسی وضعیت پیشگیری و مقابله در بین کارگران خواهیم داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا دستورالعمل را صادر می‌کند، عنوان کرد: همان برنامه‌هایی که برای آحاد مردم در خصوص مقابله با کرونا صورت می‌گیرد برای کارگران هم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: البته باید خاطرنشان کنم وضعیت کارگران جهت مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا به بخش صنعت و معدن باز می‌گردد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یک بررسی کنیم و ببینیم اقدامات چقدر صورت گرفته و چقدر مشترک بوده است.

وی تاکید کرد: هر کارخانه بخش بهداشت و ایمنی دارد؛ یعنی این قسمت باید شرایط را بررسی کند و اگر افراد بیمار بودند قرنطینه و آنان را به مراکز بهداشتی و درمانی ارجاع دهند و محیط را را پاکسازی کند.

جلودارزاده در خصوص اقدامات خانه کارگر گفت: در خانه کارگر معمولاً برای اعضا یک سبد کالایی تعیین می‌کنیم باید شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم احتمالاً می‌توانیم برای آن‌ها سبدی از مواد ضدعفونی‌کننده و پیشگیری از کرونا تهیه کنیم.

وی درباره خودمراقبتی افراد گفت: شخصا یک هفته است از منزل بیرون نرفتم و در قرنطینه به سر می‌برم، چون علائمی شبیه بیماری آنفولانزا دارم و جالب است بدانید نتوانستم حتی ماسک و الکل صنعتی پیدا کنم با وایتکس و آب کار می‌کنم.

جلودارزاده درخصوص گله مردم مبنی بر این که مسئولان با وجود اینکه علائمی از بیماری کرونا ندارند، اما زودتر از مردمی که حتی وضعیت حادی دارند تست می‌دهند، گفت: من برای تست دادن نرفتم آدم دلش نمی‌آید در شرایطی که می‌بیند فردی مشکوک به کرونا است، اما به دلیل مسائل اقتصادی و یا هر دلیل دیگری از او تست گرفته نمی‌شود تست بدهد.

وی ادامه داد: هنگامی که مردم عادی در شرایطی قرار دارند که با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی امکانات اولیه را به سختی به دست می‌آورند چرا من نوعی که علامت و علائمی از بیماری ندارم باید بروم تست بدهم آیا بهتر نیست از فردی که مشکوک است تست گرفته شود؟
بیشتر بخوانید: حرم رضوی همچنان مملو از جمعیت/ در قم هنوز عده‌ای کرونا را جدی نگرفته اند نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم این بیماری باعث شود رفتار عده‌ای تغییر کند، یک عده واقعاً فکر می‌کنند ژن برتر هستند و واقعاً به این باور رسیدند که بهتر از بقیه مردم هستند و حق دارند برایشان تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه برخی از رفتار‌ها به ضرر جان مردم است، گفت: امروز می‌بینیم عده‌ای نسبت بسته نگاه داشتن برخی از اماکن مقاومت و مخالفت می‌کنند جالب است که این افراد فرق بین ویروس و باکتری را نمی‌دانند، اما برای زندگی مردم تصمیم‌گیری می‌کند. منبع: ایلنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rc0 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجلس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • یک گیاه ضد باکتری برای درمان برخی بیماری‌های عفونی
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟