Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:02:54 GMT

پنج هزار دستکش احتکاری در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۵۰۷۵

پنج هزار دستکش احتکاری در زنجان کشف شد

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد دستکش انبار شده با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان کشف و عامل آن نیز به منظور اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی برخورد جدی پلیس با احتکار کنندگان شوینده‌های بهداشتی در زنجان اشاره کرد و افزود: به غیر از این مورد کشف و ضبط شده، تاکنون احتکار و کشف شوینده های بهداشتی دیگر در این استان را نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی تصریح کرد: از زمانی که موضوع بیماری کرونا ویروس مطرح شده است هیچ احتکاری در سطح این استان گزارش نشده و اگر احتکاری در زمینه مواد بهداشتی و ضد عفونی وجود داشته باشد به شدت با عاملان آنها برخورد خواهد شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در صورت کشف مواد شوینده و ضد عفونی کننده احتکار شده، محل انبار از سوی پلیس اماکن پلمب و جریمه‌های چند برابری برای خاطیان اعمال خواهد شد.

رحمتی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در حوزه‌ احتکار مواد بهداشتی و یا تولید این مواد بدون مجوز و به صورت غیر بهداشتی، موضوع به ۱۱۰ و یا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع داده شود تا نسبت به برخورد و جلوگیری از تخلف اقدام شود.

وی تصریح کرد: مبادی ورودی شهر نیز کنترل می‌شود تا کالاهای غیربهداشتی و قاچاق وارد استان نشود و همچنین با عرضه شوینده‌های قاچاق و غیربهداشتی در استان نیز مقابله جدی می‌شود.

رحمتی با تاکید براینکه اگر کسی بخواهد مواد شوینده بهداشتی و غیربهداشتی و یا بدون تاریخ مصرف توزیع کند با آنان به شدت برخورد خواهد شد، افزود: تاکنون احتکاری که محسوس باشد در استان زنجان مشاهده نشده و پلیس نیز همگام با دستگاه‌های ناظر در حال آماده باش بوده و وضعیت بازار را به دقت و با حساسیت بیشتری رصد می‌کند.

برچسب‌ها کالای قاچاق انتظامی زنجان احتکار بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق انتظامی زنجان احتکار بهداشت و سلامت کالای قاچاق انتظامی زنجان احتکار بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد