Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی منتخب مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که با خدمت صادقانه و بی‌منت و تجربه چهار سال گذشته ، جواب اعتماد دوباره مردم را خواهم داد، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان از جمله اقداماتی است که در مجلس یازدهم پیگیری خواهم کرد.

یوسف داوودی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برنامه‌های خود در مجلس یازدهم، اظهار کرد: خدمت به مردم، توسعه و عمران استان و مخصوصا شهرستان سراب مسیری است که از ابتدا پیش گرفته‌ام و برای سال‌های بعد هم این مسیر را ادامه خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اصلی‌ترین چالش های شهرستان سراب، با بیان این‌که برخی اقدامات نیمه تمام در حوزه‌های مختلف وجود دارد که باید تکمیل شود، گفت: بزرگراه سراب-بستان آباد و سراب به سمت اردبیل و همچنین مسیر سراب-میانه و سراب-مشکین شهر که شهرستان سراب را به "چهارراه ارتباطی" تبدیل می کند، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در تسریع عملیات این پروژه‌ها تلاش خواهیم کرد.

منتخب مردم سراب ادامه داد: "پروژه راه‌آهن" از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان سراب بوده و تلاش خواهیم کرد تا در روند اتمام پروژه، تسریع شود؛ قطعه اول این خط آهن به مناقصه تحویل داده شده و قطعه دوم نیز در مرحله تحویل به مناقصه است.

وی افزود: موضوع راه آهن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تداوم این پروژه به سمت اردبیل و در نهایت به سمت جمهوری آذربایجان از جمله برنامه‌های مورد پیگیری ما در مجلس یازدهم خواهد بود.

وی در خصوص پروژه کارخانه تولید پودر آلومینا، خاطرنشان کرد: در واقع این پروژه به سمت عملیاتی شدن رفته و تعدادی ساخت و ساز در آن صورت گرفته است. هدف ما بهره برداری کامل از این پروژه در شهرستان بوده و در مجلس یازدهم نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. 

داوودی وجود چشمه‌های آب‌های گرم در این شهرستان را پتانسیلی برای جذب گردشگر دانست و یادآور شد: می‌توان با ساماندهی و مدرنیزه کردن چشمه‌های آب گرم شهرستان، برای جذب گردشگر در شهرستان و استان استفاده کرد؛ این پتانسیل در بسیاری از استان‌ها کمیاب و نادر است و حتما باید از این نعمت الهی بهره کافی را ببریم.

وی معادن موجود در شهرستان سراب را ظرفیت موثری عنوان کرد و افزود: وجود معادن مس، طلا و آلومینا از اهمیت بسیاری برای استان برخوردار بوده و حتی در موضوع آلومینا تلاش می‌کنیم تا قرارگاه خاتم الانبیاء هر چه زودتر وارد کار شده و عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شود.

وی ضمن قدردانی از رای اعتماد دوباره مردم سراب به وی، ادامه داد: پیگیری اقدامات نیمه تمام و به اتمام رساندن پروژه‌های مهم، عمران و آبادانی شهرستان سراب و طرح ایده‌های جدید برای کمک به اقتصاد در آینده از وظایف نمایندگان مردم است که باعث شد تا در انتخابات مجلس یازدهم نیز شرکت کنم.

منتخب مردم سراب با اشاره به پیگیری اقدامات جبرانی، خاطر نشان کرد: متاسفانه حوادث طبیعی که در سال های۹۶ و ۹۸ در این شهرستان رخ داد تعدادی از خانه‌های خسارت دیده را نیازمند بازسازی و تعمیر کرد؛ علاوه بر تمامی پیگیری مسئولان کشوری، بنده نیز به عنوان نماینده این مردم پیگیر مشکلات بودم.

وی افزود: بازسازی، تعمیرات و جبران خسارت در مناطق زلزله زده انجام شده اما تعدادی از فرآیندها باقی مانده که در نطق‌های اخیر خود در مجلس شورای اسلامی به این موارد مهم اشاره کردم.

وی ادامه داد: متاسفانه پیش از این، بارش‌ها و برودت هوا مانع ادامه روند رسیدگی و پیگیری عملیات عمرانی در مناطق آسیب دیده بود اما با تغییر آب و هوا حتما این روند با قوت و سرعت پیگیری خواهد شد.

داوودی در پایان خاطرنشان کرد: استاندار آذربایجان شرقی نامه مربوط به رسیدگی به مناطق زلزله زده را نوشته‌اند و اکنون این نامه جهت تامین مالی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است و ما تا آخرین روز کاری پیگیر مطالبات مردم خواهم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سراب مجلس یازدهم شهرستان سراب نیمه تمام مردم سراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای آزادی سه گروگان، می‌خواهم وارد مجلس شوم /به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی زارعی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه تهران در برنامه «بهارستان دوازدهم»، از عملکرد مجلس یازدهم انتقاد کرد. بخشی از گفتگوی وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری دانشجو می خوانید.

* شفافیت به جز حوزه امنیت ملی اگر در سایر امور نباشد اساسا آن نمایندگی چه سودی دارد؟ این نمایندگی را نوعی نمایندگی رانت خواهانه و فرصت طلبانه می‌دانم.

* چگونه است که یک نماینده آرای خود را شفاف نمی‌کند؟ اگر من شفاف نباشم لایق نمایندگی نیستم.

* درست است که ما کار حزبی نداریم تا احزاب زمینه شفافیت را فراهم کنند و مسئولیتی را بپذیرند؛ اما اگر مسئولیتی را نپذیرفتند آیا یک نماینده حق دارد در رفتارهای خود در تقنین و نظارت و خود نمایندگی دست به محافظه کاری و پنهان کردن رای بزند؟ این پذیرفتنی نیست.

* در تمام حوزه ها به جز امنیت ملی، شفافیت را دنبال خواهم کرد و تمام آبروی خودم را برای این کار خواهم گذاشت.

* برای آزادی سه گروگان می‌خواهم وارد مجلس شوم و این گروگان ها باید از مجلس آزاد شوند. مجلس این توان را دارد که این گروگان ها را آزاد کند.

* گروگان اول «ایران» است که به گروگان دیوان سالاری درآمده است؛ دیوان سالاری که پهلوی را به گروگان گرفته بود و نهایتا خود گروگان و گروگان گیر با هم از بین رفتند.

* دوم «نظارت» به گروگان درآمده است از سوی برخی گروه ها و اصلاح طلبان و اصولگرایان.

* سوم خود «نمایندگی» است؛ مجلس «نمایندگی» را به گروگان درآورده است.

برخی فقط شب انتخابات دنبال رای مردم هستند

صالح اسکندری، دیگر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه تهران بود که در برنامه «بهارستان دوازدهم»، به انتقاد از عملکرد مجلس یازدهم پرداخت. اظهارات اسکندری به شرح زیر است:

* کل شهدای ما ۲۵۰ هزار نیست اما در جاده‌ها ۹۰۰ هزار تلفات می‌دهیم، آیا نمانیده‌ای که حامی این شرایط است عندالله پاسخگو است؟

* به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت، مردم از این مسئله ناراحتند، چرا مردم باید در صف باشند اما من نماینده بدون اولویت بندی ماشین بگیرم؟ اگر قانونی است این قانون غلط است و قابل اصلاح.

* نماینده مجلس که ماشین شخصی دارد نباید ماشین بگیرد، باید بخاطر مردم و انقلاب ماشین نگیرم.

* صیانت از فضای مجازی را امری لازم می‌دانم اما تقلیل آن به فیلتر کردن چند شبکه مجازی اشتباه است.

* برخی‌ها فکر می‌کنند فقط شب انتخابات باید به دنبال رای و مردم باشند.

* مشارکت در همه حوزه‌هاست. امروزه مسئله کارآمدی دولت‌ها مشارکت است، به فرموده رهبر انقلاب تشکیلات تراز تشکیلاتی است که یک کانال کشی فکری برای مردم تشکیل دهد.

* این که رهبری می‌فرمایند قله نزدیک است، ایشان مردم را همراه خود به سمت قله هدایت می‌کند.

* برای آینده، هر کشوری در حال برنامه‌ریزی است، تصویر سازی برای آینده بسیار مهم است

* اولویت مجلس دوازدهم از نظر بنده معیشت مردم است. وظیفه نمایندگان تسهیل مردم معیشت مردم است.

* باید کمیسیون شوراها را تغییر نام دهیم و کمیسیون آینده تشکیل دهیم.

* اولویت‌های اصلی در حوزه معیشت به روزهای پایانی مجلس موکول می‌شود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904393

دیگر خبرها

  • برای آزادی سه گروگان، می‌خواهم وارد مجلس شوم /به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • انتخابی سخت در سمیرم و لنجان/ مردم کار را تمام می‌کنند
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف