Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در دویست و دومین جلسه علنی شورای شهر گفت: هفتم اسفند سالروز برگزاری اولین دوره انتخابات شورا را داشتیم و خوب است یادی از معمار نهاد شورا در جمهوری اسلامی، مرحوم آیت‌الله طالقانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر امروز بنده در مورد خانه موزه مرحوم آیت‌الله طالقانی است اظهار کرد: خانه مربوط به آیت الله طالقانی از سوی خانواده آن مرحوم و برای ایجاد خانه موزه به شهرداری هبه شد، اما متاسفانه این خانه امروز با عنوان کتابخانه فعالیت می‌کند و بار‌ها هم خانواده مرحوم آیت‌الله طالقانی این موضوع را اعلام کرده‌اند که این هبه برای ایحاد خانه موزه او بوده که در جای خودش مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

او با بیان اینکه در ۲۳ اسفندماه سالروز آیت‌الله طالقانی را در پیش داریم اظهار کرد: امیدوارم شهرداری بتواند تا آن زمان برای تبدیل خانه موزه آیت‌الله طالقانی زمینه‌سازی کند.

حجت نظری در پایان اظهار کرد: پیشنهاد می کنم بخشی از این خانه هم به عنوان موزه شورای شهر و تاریخ شورا در تهران فعالیت کند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر آیت الله طالقانی خانه موزه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به اهمیت موزه‌ها اشاره کرد و گفت: موزه‌ها یکی از هویت‌شناسی جامعه ما است که می‌تواند در تقویت این حوزه بسیار مؤثر باشد.
وی افزود: موزه‌داری در ایران و به‌ویژه در استان اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی‌خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور