Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@07:09:14 GMT

تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت ۲ هنرمند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۶۵۱۳

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام های جداگانه درگذشت ابوالحسن خوشرو پیشکسوت و خنیاگر موسیقی مازندران و استاد مرتضی دلشب مدرس موسیقی را تسلیت گفت.

اخبار چهره ها - در پیام محمد اله یاری برای استاد ابوالحسن خوشرو آمده است:

«استاد ابوالحسن خوشرو از نوازندگان و خوانندگان شاخص موسیقی مازندران است که چند دهه برای هنر و موسیقی بومی این استان، احیا  نغمه های حماسی و آموزش موسیقی به جوانان با جدیت تلاش کرد و موسیقی مازندران با نام و یاد و آثار استاد خوشرو پیوند خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان این هنرمند ارزشمند و تاثیرگذار را به خانواده گرامی اش و هنرمندان و دوستداران موسیقی تسلیت می گویم و علو درجات را از درگاه خداوند متعال برای این هنرمند زنده یاد خواستارم.»

مدیرکل دفتر موسیقی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت مرتضی دلشب، پیشکسوت و مدرس موسیقی توضیح داده است:

«مرتضی دلشب معلم و مدرس دلسوز و هنرمند پیشکسوت موسیقی سال ها بی دریغ برای آموزش موسیقی کوشید. درگذشت این هنرمند گرامی را تسلیت می گویم، روحش شاد و یادش گرامی باد.»

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی موسیقی بومی دفتر موسیقی هنرمندان موسیقی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی