Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوران یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به طراحی و ساخت دستگاه‌های تفکیک و دفع انواع پسماند‌های خانگی و شهری و زباله‌های آلاینده محیطزیست شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید عباسعلی زاده، مدیرعامل شرکت ستاره آریا نوین آیلین در این خصوص گفت: این شرکت تولیدکننده دستگاه بیو کمپوستر خانگی و صنعتی در ایران است که توانسته انواع دستگاه‌های تفکیک و دفع انواع پسماند‌های خانگی و شهری و زباله‌های مراکز مختلف اداری را طراحی و تولید کند که با استقبال خوب هم مراکز دولتی و خصوصی و هم خانواده‌ها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسعلی زاده با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های این شرکت توجه به بهبود و حفظ محیط‌زیست است اظهار داشت: با استفاده از این دستگاه شرایط حفظ محیط زیست و تبدیل زباله‌های تولیدی به کود و سایر محصولات قابل استفاده فراهم می‌شود.

مدیرعامل این شرکت از استقبال مدارس کشور در استان‌های البرز و تهران از این محصول تولیدی خبر داد و افزود: با توافقی که با برخی مسئولان آموزش و پرورش داشتیم در حال حاضر بیش از ۳۰ مدرسه در استان تهران از این محصول بومی استفاده می‌کنند و در صدد هستیم این محصولات را به سایر مدارس و دستگاه‌ها نیز ارائه کنیم.

وی گفت: تنها راه حفظ محیط زیست، مدیریت صحیح و بهداشتی زباله‌ها و پسماندهاست و باید از ورود شیرابه‌ها و سایر مواد آلاینده به محیط زیست از طریق استفاده از این دستگاه‌ها جلوگیری کنیم.

عباسعلی‌زاده درباره ویژگی‌های این دستگاه‌ها و مدل‌های آن تصریح کرد: این دستگاه‌ها با عنوان دستگاه‌های کمپوستر استارکلین با ظرفیت و مدل دو تا سه کیلوگرم تا ۵۰۰ و ۱۰۰۰ کیلوگرم تولید می‌شود که برای خانواده‌ها و منازل تا مصارف بالاتر شهری و صنعتی کاربرد دارد.

وی در پایان گفت: دستگاه‌های ذیربط مثل شهرداری‌ها، سازمان مدیریت‌های پسماند شهرها، وزارت کشور، یبیمارستان‌ها و مدارس می‌توانند مخاطب اصلی این محصول فناورانه تلقی شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری البرز دستگاه ها محیط زیست زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت