Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس آخرین روند تصمیمات درباره برگزاری یا عدم برگزاری جلسات علنی پارلمان را تشریح کرد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت رئیسه مجلس قرار بود که بنده به همراه آقایان پزشکیان و رنجبرزاده از طرف مجلس در جلسات ستاد مقابله با کورونا شرکت کنیم، اظهار داشت: این مصوبه به این ستاد ابلاغ شده اما تاکنون از طرف ستاد مقابله با کرونا برای حضور در جلسات از ما دعوت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار بود ما به نمایندگی از مجلس در جلسات ستاد مقابله با کورونا شرکت کنیم و گزارشی از جلسات ستاد به هیئت رئیسه ارائه دهیم تا درباره برگزاری و یا عدم برگزاری جلسات علنی پارلمان تصمیم‌گیری شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه به دلیل عدم حضور ما در جلسات ستاد مقابله با کورونا در باره تعطیلی جلسات علنی پارلمان تصمیم‌گیری نشده، ادامه داد: با توجه به مسائل پیش آمده فعلا جلسات علنی مجلس برگزار نمی‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه از طرفی هم قرار بود کمیسیون تلفیق که بررسی بودجه سال 99 را در دستور کار خود دارد ، امروز(یکشنبه 11 اسفند) درباره برگزاری یا عدم برگزاری جلسات علنی پارلمان تصمیم‌گیری کند، بیان داشت: اعضای کمیسیون تلفیق هنوز در این باره تصمیم‌گیری نکرده‌اند و اگر هم تصمیمی اتخاذ کنند مصوبه کمیسیون تلفیق در نهایت باید در جلسه هیئت رئیسه مجلس مطرح و تصمیم نهایی با هیئت رئیسه مجلس، خواهد بود.
بود.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری جلسات علنی جلسات علنی پارلمان هیئت رئیسه مجلس تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون