Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:58:32 GMT

بدون قیمت نخرید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۷۳۱۵

بدون قیمت نخرید

ایسنا/مرکزی رئیس اتاق اصناف اراک با اشاره به راه اندازی کمپین "بدون قیمت نخریم" گفت: در قالب این کمپین از مردم درخواست شده از خرید بدون قیمت خودداری کرده و کالای خریداری شده را بدون فاکتور فروش دریافت نکنند.

جمشید زند در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 70 هزار واحد صنفی در چهار بخش تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی در استان مرکزی به عنوان ویترین و سفره‌چین ملت ارائه خدمت را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرساله پیش از آغاز سال نو، طرح‌های ویژه‌ای برای نظارت بر کالاهای پر مصرف اندیشیده می‌شود امسال نیز علاوه بر این طرح‌ها، طرح مقابله با عرضه محصولات تاثیرگذار در بیماری کرونا اضافه شده است.

رئیس اتاق اصناف اراک تصریح کرد: علیرغم کاهش ساعات کاری ادارات، ساعت کار بازرسین افزایش داشته و در دو شیفت و حداقل روزانه 12 ساعت خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

زند بیان کرد: تلفن 3820 برای دریافت گزارشات و انتقادات مردم راه‌اندازی شده است، همچنین واحد ثابت در خیابان محسنی اراک و اتاق اصناف و اتحادیه‌ها مسئول رسیدگی به شکایات مردمی هستند.

وی در خصوص برپایی نمایشگاه بهاره بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری این نمایشگاه کنسل شده و متاسفانه امسال بازار شب عید رونقی ندارد. نگرانیم که کالایی که برای شب عید تهیه شده به فروش نرسد و کسبه با مشکل مواجه شوند.

رئیس اتاق اصناف اراک با بیان اینکه عرض افزایش یافته و تقاضا کاهش پیدا کرده ادامه داد: لازم است بانک‌ها، اداره دارایی، سازمان تامین اجتماعی، شهرداری و... با توجه به شرایط پیش آمده همکاری لازم را با کسبه انجام دهند چراکه این صنوف حدود دو ماه است که به سبب مشکلات پیش آمده در کشور، در کسب خود دچار مشکل شده‌اند.

زند در خصوص جشنواره فروش فوق‌العاده خاطرنشان کرد: متاسفانه بازار شب عید آرام و تقاضا محدود است به همین سبب کسبه تقاضایی برای برپایی جشنواره فروش فوق‌العاده نداده‌اند اما در صورت تقاضا، اتحادیه‌ها برابر قانون با آنها همکاری خواهند کرد همچنان که در سال‌های گذشته این همکاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به راه اندازی کمپین "بدون قیمت نخریم" بیان کرد: در قالب این کمپین از مردم درخواست شده از خرید بدون قیمت خودداری کرده و هر کالا را بدون فاکتور فروش دریافت نکنند و زمان عقد قرارداد به پروانه کسب و مهارت فنی واحد صنفی توجه داشته باشند. هر واحد صنفی برای خرید های بیش از 100 هزارتومان موظف به ارائه فاکتور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اتاق اصناف بدون قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت گوشت بوقلمون از سوی این سازمان به شرح زیر است:
هر کیلوگرم بازو ۸۹ هزار تومان

هرکیلوگرم بال (بدون نوک بال) ۶۵ هزار تومان

هربسته پای بوقلمون پاک شده بدون ناخن ۸۰۰ گرم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان

هربسته جگر تازه پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۶ هزار تومان

هر کیلوگرم گوشت چرخکرده ۱۸۹ هزار تومان

هر بسته دل پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۶ هزار تومان

هر کیلوگرم ران با پوست و استخوان (با استخوان کمر) ۱۴۸ هزار تومان

هر کیلوگرم ساق با پوست ۱۲۵ هزار توماهربسته سنگدان پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۹ هزار تومان

هرکیلوگرم سینه بدون گردن با بال پوست و استخوان ۱۴۳ هزار تومان

هرکیلوگرم سینه با بال، گردن، پوست و استخوان ۱۳۰ هزار تومان

هرکیلوگرم فیله ۲۱۰ هزار تومان

هرکیلوگرم گردن بدون پوست ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم لاشه کامل یا شقه (برش عمودی لاشه) لاشه بالای ۱۵ کیلوگرم ۱۰۶ هزار تومان

هرکیلوگرم مغز ران بی پوست و استخوان ۲۱۰ هزار تومان

هرکیلوگرم نیم شقه ران، ران با ساق، ران، کعب ران، استخوان پشت و دمبالچه (فله) ۱۰۹ هزار تومان

هرکیلوگرم نیم شقه سینه، سینه با بال، با گردن، با پوست و استخوان (فله) ۱۰۶ هزار و ۴۰۰ تومان

کد خبر 6089694 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار