Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:25:13 GMT

نمایش ۲ انیمیشن کانون در جشنواره انیفست بریتانیا

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۷۹۷۲

نمایش ۲ انیمیشن کانون در جشنواره انیفست بریتانیا

۲ فیلم‌ پویانمایی کوتاه «سگی که مرض داشت» ساخته پروین تجوید و «باد دوچرخه‌سوار» اثر نازنین سبحان سربندی در دوازدهمین جشنواره انیمیشن «انیفست کانتربری» ۲۰۲۰ بریتانیا نمایش داده می‌شوند. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون خبر داد این پویانمایی‌ها از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قرار است در یک مجموعه، روز 11 اسفند 1398 (1 مارس2020) ساعت 12 در سالن اصلی جشنواره به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکران مجدد سه انیمیشن کانون پرورش فکری در فرانسه

بر اساس این خبر جشنواره انیمیشن «انیفست کانتربری» به بهترین‌ها در بخش فیلم‌های بریتانیائی، بین‌المللی، دانشجوئی، شخصیت، صدای فیلم، طراح هنری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جایزه اهدا می‌کند.

دوازدهمین جشنواره انیفست کانتربری 2020 بریتانیا 10 در روزهای 10 و 11 اسفند 1398 (29 فوریه و 1 مارس 2020) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به هنر انیمیشن می‌توانند علاوه بر تماشای فیلم در کارگاه‌های آموزشی و  نشست‌های نقد و بررسی فیلم نیز شرکت کنند.

داستان پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» در اصل، قصه باد جوانی است که صاحب دوچرخه‌ای می‌شود. باد به وسیله دوچرخه سریع‌تر می‌وزد. بدون صرف انرژی زیاد آزادانه به هر طرف می‌رود و از گردش لذت می‌برد. از همه مهم‌تر این‌که او تنها بادی است که چنین وسیله‌ای دارد. این آزادی و قدرت تازه، به او این امکان را می‌دهد که دست به هر کاری بزند و قصه‌ پویانمایی «سگی که مرض داشت» درباره سگی است که به دلیل این‌که همه چیز می‌خورد، مریض می‌شود و پزشکان کلینیک دامپزشکی وقتی برای درمان او تلاش می‌کنند متوجه می‌شوند چیزهای زیادی خورده است. بعد از این‌که همه چیزهایی که خورده بود از شکمش بیرون می‌آورند او دوباره همه آنها را می‌خورد و...

فیلم «باد دوچرخه‌سوار» با شرکت در این جشنواره پنجمین حضور بین‌المللی خود را تجربه می‌کند و انیمیشن «سگی که مرض داشت» نیز پیش از این در بخش ملی سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان و یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران شرکت و جوایزی نیز دریافت کرده است.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کانون پرورش فکری انیمیشن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری انیمیشن کانون پرورش فکری انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین