Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و وزارت آموزش و پرورش و با هماهنگی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان برگزار می‌شود، این المپیاد یکی از المپیادهایی است که به تایید بنیاد ملی نخبگان رسیده و برندگان آن از حمایت های این بنیاد بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد نانو، با توجه به تعطیلی مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و درخواست‌های دریافتی برای تمدید مهلت ثبت‌نام، آخرین مهلت ثبت‌نام یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو را تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید کرد و با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام، زمان برگزاری آزمون‌ مرحله اول به ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ و آزمون مرحله دوم به ۱۷ مردادماه ۱۳۹۹ نیز تغییر کرده است.

متقاضیان ثبت‌نام در یازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه نانو نسبت به ثبت‌نام گروهی (توسط نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) و یا انفرادی اقدام کنند.

شرکت کنندگان باید برای دریافت سرفصل‌های آزمون و منابع پیشنهادی به صفحه المپیاد در پایگاه اینترنتی باشگاه نانو مراجعه کنند.

برچسب‌ها فناوری نانو المپیاد دانش آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری نانو المپیاد دانش آموزی فناوری نانو المپیاد دانش آموزی المپیاد دانش آموزی یازدهمین المپیاد مهلت ثبت نام فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار «سهم من از جوانی ایران» برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت