Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:43:51 GMT

دریافت وجه بابت حق‌الزحمه سوختگیری بنزین خلاف است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۸۷۸۰

دریافت وجه بابت حق‌الزحمه سوختگیری بنزین خلاف است

سید یوسف موسوی روز یک‌شنبه به خبرنگار ایرنا در شیراز گفت: متصدیان سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت نباید هیچ وجه اضافی از مشتریان مطالبه کنند ، شهروندان می‌توانند شکایات خود را در این زمینه به شماره تلفن ۰۷۱۳۲۲۶۳۳۱۲ اعلام نمایند تا رسیدگی شود .

انتشار یک فیلم از سوختگیری همراه با مطالبه  وجه اضافی توسط اپراتور یک جایگاه در شیراز در فضای مجازی حاشیه هایی داشت و با واکنش برخی کاربران مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۹۰ درصد از بنزین عرضه شده در شیراز با کیفیت یورو ۴ عرضه می شود ، روزانه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در شیراز عرضه می شود ، همه بنزین مصرفی در شیراز از پالایشگاههای خارج از استان فارس که تولید کننده بنزین یورو ۴ هستند تامین می گردد ، در همه مبادی جاده ای نیز گازوییل یورو ۴ عرضه می شود ، در برخی موارد حتی بنزین یورو ۵ هم عرضه شده است .

برچسب‌ها بنزین شیراز بنزين

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین شیراز بنزين بنزین شیراز بنزين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس

کاکا هم‌چنان خودش را عضوی از کهکشانی‌ها می‌داند

طرفداری | شب گذشته (شنبه)، با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید با انتشار دو استوری در اینستاگرام، قهرمانی را به کهکشانی‌ها و همچنین سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی تبریک گفت. کاکا بهترین سال‌های دوران فوتبالش را در میلان و زمانی که شاگرد کارلتو بود، سپری کرد.

تبریک کاکا به رئال مادرید بابت قهرمانی آقای بزرگ
تبریک کاکا به کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی رئال مادرید در لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی