Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@21:25:56 GMT

کتاب سردار دل‌ها در خراسان شمالی تالیف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۸۸۰۴

کتاب سردار دل‌ها در خراسان شمالی تالیف شد

ایسنا/خراسان شمالی عضو جامعه قاریان قرآن کشور گفت: کتاب سردار دل‌ها پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی نوشته و به مناسبت اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط انتشارات قلم چاپ شد.

عباس کیفی بجستانی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه به عنوان عضو کوچکی از خانواده شهدا تالیف این کتاب کوچکترین کاری بود که می‌توانستم انجام بدهم، اضافه کرد: این کتاب با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنده به عنوان برادر شهید برای خود وظیفه‌ دانستم تا از رشادت‌ها و بزرگ‌مردی‌های سردار حاج قاسم سلیمانی کتابی بنویسم و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهم.

عضو جامعه قاریان قرآن کشور در پاسخ به این سوال که اولویت اصلی شما برای تالیف این کتاب چه بود؟ تاکید کرد: یکی از وظایف مهم ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین گسترش فرهنگ انقلابی در میان جوانان است که با تالیف این کتاب تلاش کردم گام کوچکی در این مسیر بردارم.

وی تصریح کرد: محبوبیت سردار دل‌ها، نقش حاج قاسم سلیمانی در وحدت جامعه اسلامی، الگو بودن ایشان در بین جوانان، برکت شهادت ایشان برای جامعه اسلامی و... از جمله مطالبی بوده است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.

کیفی بجستانی در رابطه با تعداد صفحات چاپ شده این کتاب، اظهار کرد: تعداد صفحات این کتاب بیش از 70 صفحه است و حدود یک ماه نوشتن این کتاب زمان برد.

گفتنی است تجوید و آداب تلاوت قرآن کریم، آشنایی با سبک‌های تلاوت و شیوه‌های حفظ قرآن کریم، تمسک به قرآن در سایه ولایت، اصول و فنون سخنوری و مجری‌گری، عفاف و حجاب صدفی بر گوهر وجود، زن مظهر ظرافت، عفت و جمال آفرینش و... از جمله آثار این نویسنده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سردار سلیمانی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • کتاب‌های این روزها باب میل کودکان است؟
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده