Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:04:16 GMT

کشف ۱۰ تن موادضدعفونی و ۱۰ میلیون تجهیزات بهداشتی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۹۲۰۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۱۰ تن ماده ضدعفونی کننده و ۱۰ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۳۷۶ عدد انواع تجهیزات بهداشتی در کشور طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح عملیاتی و سراسری مقابله با احتکار کنندگان کالا به ویژه تجهیزات بهداشتی در سطح کشور همچنان در اولویت اول مأموریت های پلیس امنیت اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قرارگاه مبارزه با جرایم اقتصادی نیز براساس برنامه ریزی های انجام شده مبارزه با جرم احتکار کالا تشدید و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت مستمر و شبانه روزی و بازدید میدانی از انبارهای کالا، نحوه توزیع کالا و تجهیزات بهداشتی را مورد بررسی قرار می دهند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن اعلام آمادگی این پلیس در مقابله و مبارزه با احتکار کالا گفت: در طرح سراسری مقابله با احتکار کنندگان کالا به ویژه تجهیزات بهداشتی، در بازرسی از انبارها و مراکز توزیع طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ تن ماده ضدعفونی کننده و ۱۰ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۳۷۶ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۱۱۷هزار و ۵۶۵ عدد انواع ماسک، ۱۰ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۲۲۵ عدد انواع دستکش بهداشتی، ۱۲ هزار و ۵۳۵ بطری انواع مواد ضد عفونی کننده و ۵۱ طاقه پارچه مخصوص تولید ماسک و ۹۰۰۰ گالن محلول اسید دستگاه دیالیز احتکاری کشف و پس از طی مراحل قانونی توسط مراجع مربوطه بین مراکز بهداشتی و افراد آسیب پذیر توزیع شد.

سردار مقیمی افزود: در این رابطه ۴۰ متهم دستگیر و شش خودور نیز توقیف شد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا احتکار کالاهای ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را جرمی بسیار سنگین و غیر اخلاقی عنوان و تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی برابر قانون با افرادی که با سوء استفاده از شرایط خاص جامعه دست به سودجویی زده و امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، برخورد قاطع کرده و تا پایان در کنار مردم است.

وی با اشاره به این که بیشترین کشفیات در استان های تهران، اصفهان و آذربایجان غربی بوده، از شهروندان خواست به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت، احتکار و ... موضوع را برای اقدام قانونی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار مقیمی در خاتمه گفت: در مجموع پلیس امنیت اقتصادی از شروع طرح مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی (از دوم اسفند ماه سال جاری تاکنون)، موفق به کشف ۱۰ تن ماده ضد عفونی کننده به همراه ۲۷ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۲۹۳ عدد تجهیزات بهداشتی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار کشف مواد ضدعفونی تجهیزات بهداشتی ویروس کرونا کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار پلیس امنیت اقتصادی تجهیزات بهداشتی احتکار کالا عدد انواع ۱۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی